České ženy objevují nový dopravní prostředek. Je rychlý, pohodlný, snadno dostupný a je sexy. Patří do kategorie skútrů a nese značku Yamaha. Dnes už jim nic nebrání přesednout z osobního auta za řídítka tohoto šikovného jednostopého vozidla.
Koncert nevidomého romského muzikanta a zpěváka Mária Biháriho, promítání dokumentárního filmu Šmejdi, taneční vystoupení, výstava růží či guláš fest. To vše a mnoho dalšího si můžete vychutnat v rámci dní „Mezi námi", které pořádá Výstaviště Flora Olomouc, a.s., od čtvrtka do soboty 6. - 8. června ve Smetanových sadech v pavilonech G a H. Programu spojeného s akcí „Mezi námi" i veletrhem poskytovatelů sociálních služeb se mohou zúčastnit všichni, kteří mají zájem si užít pěkné dny v parku a dozvědět se spoustu zajímavých informací.
www.SEKORA.cz nabízí hedvábné bekovky značky Stetson. Společnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, nabízí hedvábné ploché čepice s kšiltem (bekovky) legendární americké značky Stetson.
VZP se zapojila do projektu Metropolitní univerzity Praha a Nadačního fondu pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením a umožní získat odbornou praxi deseti vysokoškolským studentům s pohybovým postižením. Ve VZP jsou studenti zařazeni do různých oddělení podle typu studijního oboru či již získaných pracovních zkušeností.
Muzeum hlavního města Prahy zve všechny děti a dospělé 1. června 2013 na vrch Petřín na akci Hrajeme si celý den na Petříně. Připraven je bohatý program: zábavné hry, soutěže, divadelní a kouzelnické vystoupení aj. Návštěvníci se budou moci vyfotit jako Klíčník Pražských věží od 10 do 17 hodin a fotografii si poté rovnou odnést domů. Pro děti bude připraveno divadlo „Vo hloupym Honzoj" a kouzelnické vystoupení kouzelníka Grina. Po celý den bude k dispozici herna deskových her.
Poslední květnový týden (do 31.5.) může veřejnost ve všech finančních centrech Ery v České republice i v pražském Era světě na Jungmannově náměstí kupovat za třicet korun modrý kvítek a zapojit se tak do sbírkové akce Pomněnkový den pořádané Linkou bezpečí u příležitosti Mezinárodního dne pohřešovaných dětí. Poprvé je možné pomněnku zakoupit také elektronicky.
Jaro a teplé slunečné paprsky probouzí i milostné touhy. Podle sexuologů za to může prodloužení slunečního svitu, hormonální změny, zvýšení teploty i kulturní obyčeje. Ženy experimentují s minisukněmi, volí světlé barvy a romantické motivy. Oprášit šatník se chystají i muži. Vše se však může změnit v trápení v případě, že přijde klasický „zabiják" milování. Tím je v případě žen přemnožení mikroorganismů způsobujících mykotická onemocnění v intimních partiích. Odborníci radí soustředit se na volbu vhodného intimního mýdla. V laboratořích Carun Pharmacy proto vyvinuli velmi jemný intimní mycí gel Carun pro ošetření intimních partií nejen žen, ale i mužů a dětí, obohacený o výtažek z celých rostlin konopí s obsahem léčivých cannabinoidů. Díky přírodnímu složení a účinným látkám má gel značné antibakteriální, protizánětlivé a uklidňující účinky.
Přišel opět čas slunečných paprsků, teplých dnů a večerů strávených na venkovních terasách a na zahradě. V případě výběru vhodného zahradního nábytku odborníci upozorňují na mnohá úskalí. U exotických dřevin je třeba sledovat původ a kvalitu. Nábytek musí být bytelný kvůli životnosti, ergonomický pro pohodlné sezení a ideálně odolávat změnám podnebí. Podle průzkumu společnosti Donate, předního českého prodejce stylového zahradního nábytku, nevolí Češi při nákupu vždy správně. Mezi tradičními prohřešky je výběr dřevěného nábytku z měkkých dřevin, nebojí se ani levných plastů. Opomenutí je však daleko více. Nejčastější prohřešky?
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.