alerie hlavního města Prahy zve na slavnostní otevření prohlídkové trasy v Colloredo-Mansfeldském paláci ve čtvrtek 27. června v 17 hodin. Colloredo-Mansfeldský palác se nachází v Karlově ulici a při příležitosti slavnostního otevření promluví ředitelka Galerie hlavního města Prahy Magdalena Juříková. O koncepci prohlídkové trasy promluví Marek Pokorný a Pavel Vlček. Po zahájení je připravena komentovaná prohlídka vedená Janem Nepomukem Assmannem.

Čím dál tím více Čechů začíná při svých nákupech věnovat pozornost tomu, co vlastně kupují. Slevy a výhodné ceny produktů sice stále táhnou, ale vzhledem k čím dál většímu zamoření trhu nekvalitními výrobky, začínají zákazníci preferovat kvalitu před samotnou cenou. A skutečně se to vyplatí. Pečlivě zkoumat potraviny, orientovat se podle loga či značky výrobce, kterému důvěřujeme, či věnovat pozornost referencím, je v dnešní době prostě nezbytné. Řada lidí na svou neopatrnost doplácí, ať již šlo o nekvalitní párky nebo podvodnou cestovní kancelář. Zkušenost je to značná a každý zákazník v takovém případě tratí. Při tom postačí několik základních postupů, jak se nenechat napálit. Tradiční výrobce tonerů, společnost Teko Technology, přináší v tomto článku pár neocenitelných rad, jak se orientovat na trhu.

Pomoc ostatním si už vyzkoušelo 70 % českých dětí a mládeže. Jejich rodiče sice své potomky v dobročinných aktivitách podporují, ale nejsou to oni, kdo je k tomu motivuje. S nápadem pomáhat těm, kteří pomoc potřebují, přicházejí v 83 % pedagogové. Vyplynulo to z výsledků unikátního průzkumu společnosti Datank pro ČSOB. Převážná většina dotazovaných - rodičů si zároveň myslí, že pomoc dětí by neměla být přerozdělována zprostředkujícími organizacemi, ale měli by ji získávat přímo potřební.

Mendel_m.jpgNovinka z Pražské mincovny odkazuje na vědce Gregora Johanna Mendela, který je považován za zakladatele genetiky. Stříbrná medaile je momentálně k dostání v provedení proof a běžná kvalita. Mincovna připravuje i verzi s umělou patinou a také ražbu z ryzího zlata.

Nová verze dosavadního pojištění pro děti a mládež ve věku do 26 let MOTÝLEK je kombinací rizikových složek pro případ úrazu, invalidity, závažných diagnóz, dále spořící složky a nově i jedinečného bonusu pro žáky s nejlepšími školními výsledky ve výši rovnající se měsíčnímu pojistnému. Pojistné plnění se na konci pojistné doby vyplácí buď jednorázově, anebo ve formě pravidelného stipendia na podporu dalšího studia klienta.

Společnost SPAR ČOS se zapojila do projetu Otevřte 13. komnatu, který letos již druhým rokem organizuje obecně prospěšná společnost Zlatý pruh Polabí. Ten je zaměřen na podporu návštěvnosti českých hradů a zámků a spočívá ve vysoce propracované hře, která osloví turisty napříč všemi generacemi. Návštěvníci vybraných hradů a zámků tak budou mít možnost nejen shlédnout zajímavou prohlídku dané památky a zapojit se do odhalování tajemné minulosti, ale užít si další doprovodné aktivity se značkou S-BUDGET. Návštěvníci těchto památek budou moci ochutnat sortiment značky S-BUDGET přímo v hradním či zámeckém prostředí a soutěžit o vstupenky do památek. K rozluštění tajemství 13. komnaty je třeba navštívit alespoň sedm z deseti hradů a zámků zapojených do projektu. Každý, kdo nakonec odhalí tajemnou 13. komnatu, navíc dostane balíček produktů značky S-BUDGET, která letos v červenci slaví 5 let na českém trhu. Do všech soutěží a aktivit SPAR ČOS se mohou turisté zapojit od 3. července do 31. srpna 2013.

Stetson Belmar 1.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, nabízí letní slamák v hnědozlaté barvě Stetson Belmar.

capsa_ilustrace.jpgV digitální době fotíme o sto šest a ve velkém. A proč také ne. Je to snadné, rychlé a umožňuje nám to sdílet vzpomínky a zážitky s našimi blízkými. Léto je tu každou chvíli a během dovolených je ideální čas pro dokumentaci prožitých okamžiků. Pro fotografování už zcela postačí mobilní telefon nebo kompaktní foťák, s kterým pořídíte kvalitní momentky. Ale jak fotografie ukazovat, uchovávat a používat, to už je na každém z nás. Někdo si vystačí s digitální podobou, jiný raději papírovou fotku v rámečku a někteří z nás jimi obdarovávají své blízké ve formě originálních pohlednic a přání.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB