WinterRekonstrukci a dostavbu Grand Hotelu Kempinski ve Vysokých Tatrách ocenila v listopadu v Německu odborná porota prestižním oceněním Iconic Awards 2017- Winner. Projekt rekonstrukce historické budovy, která je národní památkou, vedl slovenský architekt Peter Černo.

prodejna 1 dataSpolečnost Atoz marketing udělovala ve čtvrtek 9. 11. ocenění nejdůvěryhodnějším značkám na českém trhu. dm drogerie markt si připisuje další úspěch: V kategorii drogerií se stala „Nejdůvěryhodnější značkou“ pro rok 2017. Vítězství se dm podařilo obhájit již potřetí v řadě. Opět dokázala, že ji zákazníci vnímají jako silnou značku. V rozsáhlém celonárodním průzkumu vybíral důvěryhodné značky v několika desítkách kategoriích vzorek čtyř tisíc českých spotřebitelů.

ustavModerní doba nám přináší spoustu nových digitálních možností, ale ty s sebou nesou i mnoho negativ v podobě bolestí či zranění pohybového aparátu. Věděli jste například, že tenisový loket nevzniká jenom ze sportu, ale můžete ho mít i z počítače? Primářka rehabilitačního ústavu MUDr. Michaela Tomanová se v následujícím textu vyjadřuje k častým fyzickým bolestem či trápení za které mohou moderní technologie, nebo například i jóga.

Chryzantema AlbertZačátek listopadu je pro většinu Čechů spojený s návštěvou hřbitovů. Tradici Památky zesnulých drží téměř 90 procent lidí, na Moravě pak více než v Čechách, ukázal průzkum. Dušičkovým nákupům dominují žluté chryzantémy a hřbitovní svíce, kterých zákazníci obchodů Albert nakoupí na přelomu října a listopadu desetitisíce.

food 1155130 960 720Za oběd si lidé v Česku opět výrazně připlatí: Průměrná útrata v září se vyšplhala na 109 korun 20 haléřů. To je o korunu více než letos v červnu a skoro o 5 korun a padesát haléřů více v meziročním srovnání. Prokázal to Ticket Restaurant® Card Index. Ten je sestavený z plateb více než 70 tisíc tuzemských zaměstnanců, kteří k úhradě obědů v restauracích používají platební stravenkovou kartu Ticket Restaurant® od společnosti Edenred. Statistiku každý měsíc tvoří téměř milion transakcí v restauracích všech tuzemských regionů.

Všichni máme rádi svou babičku a často hledáme způsob, jak jí co nejsilněji vyjádřit svou lásku a poděkovat jí. Knížka Babicce s laskou titulka„Babičce s láskou“ od autorky Moniky Kopřivové, je milou a krásnou cestou, jak sdělit své babičce, jak moc ji máme rádi, za co všechno si ji vážíme a co pro nás znamená.

dameJidloDámejídlo.cz, jednička na poli zprostředkování a dovozu jídla z restaurací, nabízí flexibilní formu úvazků a další novinky pro své kurýry. Změny jsou praktické pro studenty, maminky s malými dětmi, důchodce, řidiče s vlastním vozidlem i pro ty, kteří nechtějí jezdit žádným dopravním prostředkem. Pracovní doba je na vás, vzkazuje Dámejídlo.cz svým (budoucím) spolupracovníkům v Praze. Pokud se flexibilní směny uchytí, budou je moci v budoucnu využívat i brigádníci v Brně, Liberci a Hradci Králové. 

IMG 0445Každá žena chce být krásná, ať už pro sebe, nebo pro někoho jiného. A to i na podzim, který je již v plném proudu a hraje všemi barvami. V rámci dalšího mimoklubového setkání Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club, které se uskutečnilo v prostorách kadeřnického salonu Franck Provost v areálu The Park na pražském Chodově, jsme se seznámili s nejnovějšími trendy pro období podzim-zima 2018.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB