Lucina kozi bylinkova.jpgUčíme se lepšímu životnímu stylu. Odmítáme žít ve stresu, být věčně přepracovaní, prát se s nedostatkem času na odpočinek, koníčky, rodinu, hledáme cestu k optimální hmotnosti, zdravému spánku, zkrátka snažíme se jít vstříc pohodě a vyváženosti. Není to jen módní trend, ale nutnost. Naši pozornost poutají novinky českých potravinářů, rádi je zařazujeme do našeho jídelníčku. Přemýšlíme o tom, co nám působí problémy, a vyhledáváme to, co získalo naši důvěru. Také o mléčných výrobcích se vedou diskuze. Máme je konzumovat, nebo ne? Jak to s jejich účinky na náš organizmus doopravdy je?

krabice_Honem_zpatky_web.jpgVýjimečný koncept dětských her 4bambini, který si svojí schopností předávat srozumitelně nadčasová, leckdy nelehká, ale velmi důležitá témata, získal renomé doma i v zahraničí. Založila jej v roce 2006 Táňa le Moigne, současná ředitelka české a slovenské pobočky mezinárodní firmy Google, při rodičovské dovolené se svým synem. Po deseti letech se rozhodla 4bambini předat do rukou Kristýny Křížové a Lucie Vlčkové, zakladatelek obchodů Agátin svět, který se již desátým rokem také zaměřuje na podporu hravého rozvoje dětí.

graf7.jpg V rámci podnikání v ČR mají muži výrazně vyšší vliv než ženy. Muži ovládají 57 % českých firem, zatímco ženy 14 %. Společnosti, jejichž majoritním vlastníkem je muž, zpravidla vykazují vyšší tržby ve srovnání se subjekty, které kontrolují ženy. Ženy častěji podnikají v oblasti účetnictví, auditu, daňového poradenství a specializované ambulantní péče, zatímco muži se více soustředí na silniční nákladní dopravu nebo demolice a přípravu staveniště. Genderovou analýzu vlastníků tuzemských firem zveřejnila v dubnu poradenská společnost Bisnode. V ČR je registrováno 458 568 společností s ručením omezeným a akciových společností. U 57 % z nich je majoritním vlastníkem muž, ve 29 % právnická osoba nebo subjekt nadpolovičního vlastníka nemá, a jen v 14 % českých firem je majoritním vlastníkem žena. „Vliv žen na tuzemské podnikatelské základně je stále poměrně nízký. Ženy velmi často začínají podnikat z nutnosti, a tak není překvapením, že se jako majoritní majitelky prosazují výrazněji v menších firmách,“ sdělila analytička Bisnode Petra Štěpánová.

Marketérka roku 2016 MV.jpg

V podvečer 18. května 2017 se již tradičně v příjemném prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 12. ročníku Marketér roku 2016. Nás těší, že zvláštní cenu prezidia České marketingové společnosti Růžového delfína získala šéfredaktorka Madam Business PhDr. Eva Brixi za originální marketingovou komunikaci zaměřenou na ženy - manažerky.

Na snímku je Ing. Margaréta Víghová, Ph.D., marketérka roku 2016

 

maxsport_product_fitkid_chocolate_hq_koprovat_500 FIT KID je bezlepková tyčinka pro děti, která byla vytvořena ve spolupráci s odborníky na dětskou výživu. Tyčinka má jedinečné nutriční parametry a je certifikovaná bez „éček". Obsahuje vysoký podíl vlákniny s prebiotickým a imunostimulačním efektem. Omega 3 mastné kyseliny pomůžou kognitivním funkcím dítěte. Aquamin jako nejkvalitnější zdroj vápníku na světě přispěje ke zdravému vývoji kostí a zubů. Nenajdete v ní palmový tuk, má o polovinu méně cukru než podobné dětské produkty, je doslazená stévií a máčená v pravé mléčné čokoládě. FIT KID nabízí rodičům a jejich dětem nejen chutnou, ale také zdravější alternativu v porovnání s ostatními produkty v kategorii. Skvělý produkt ke svačině či na výlety přichází ve dvou příchutích - vanilka a čokoláda. Zamilují si jej nejen děti, ale i rodiče.

B17W4685-web.jpgStát se Manažerkou roku 2016? Myslela na tuto možnost Ing. Marta Nováková, když souhlasila s nominací do prestižní soutěže MANAŽER ROKU? Jak ji znám, asi těžko. Neprotestovala, když její tým nabídnul, že vyplní přihlášku, ale určitě to vzala s nadhledem i jistou zdrženlivostí, protože věděla, že život nese závažnější náměty k přemýšlení i řešení. Ostatně znám ji už skoro dvě desetiletí a také vy, naši čtenáři ze stránek nejen Madam Business, ale také Prosperity. Rozhovorů s touto osobností jsme přinesli několik. Pravdou je, že jsem na této ženě obdivovala vždy právě její manažerské dovednosti, hlavně odvahu delegovat, vyžadovat výsledky, neustupovat, ale i riskovat a jít za novým. Má to něco do sebe. 

Uiž pátým rokem za sebou nestačí muži ženám. Alespoň co se týká počtu nových živností. Jen v posledním roce založilo malou firmu dvojnásobně více žen než mužů, od roku 2012 činí ale rozdíl již 34 tisíc živností ve prospěch podnikatelek. Zatímco úbytek mužů v malém byznysu za poslední rok zaznamenala polovina regionů, počet podnikavých žen rostl ve všech krajích. Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) společně s Ministerstvem průmyslu a obchodu (MPO) a za podpory společnosti ŽENY s.r.o. předkládá aktuální srovnávací analýzu podnikatelů a podnikatelek.

domaci-stesti.jpgMnoha rozmanitými až nevyzpytatelnými cestami se dnes ubírá marketing. A funguje. Pro zákazníka jsou jeho sofistikované prvky významnou přidanou hodnotou, osvěžením, motivací k nákupu. Pro výrobce, prodejce, firmy a organizace zase směrem, bez něhož už nemohou kráčet ke svému cíli. Vynalézavosti se meze nekladou. V době, kdy usilujeme o návrat ryzích mezilidských vztahů a nastupující generace Y volá i po jiných hodnotách, než jejich rodiče, rozhoduje korektnost, smysluplnost, vlídnost, upřímnost. Pak lze s úspěchem představit to, nač pouhá reklama nestačí. Důmyslné cesty marketingu volí na českém trhu značka GERnétic.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

kniha mesice duben 2024 grada za kamna vlezemZa kamna vlezem

aneb Hrst pranostik, povídání o tradicích a osvědčené babiččiny recepty

Kamila Skopová

Knížka unikátním způsobem spojuje vyprávění o lidových tradicích, úvahy o přirozeném běhu života a osvědčené recepty babiččiny kuchyně. Třeba i vám pomůže příjemně se naladit, inspirovat ke kulinářským experimentům a přiblížit vás zpátky ke kořenům a tradicím minulosti.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB