7889.jpg 


   
    Značka BUSHMAN v duchu své tradice představuje svou zcela originální a osobitou kolekci outdoorové a lifestylové řady, v pánském i dámském provedení. Vybrané, vysoce kvalitní přírodní materiály, atraktivní střihy a přehlídka špičkových technologií a finálních úprav – to je základní charakteristika aktuální kolekce BUSHMAN JARO/LÉTO 2010.
Společně s příslovečnou kvalitou zpracování a vysokou mírou užitné spolehlivosti BUSHMAN pokračuje v unikátní prezentaci vybraných modelů s rozšířenou 4letou garancí, která je nejen na našem trhu zcela ojedinělá. Dokazuje to jistotu kvality, s jakou nabízí BUSHMAN v modelovém roce 2010.Složení kolekce, v duchu nejlepší tradice BUSHMAN, obsahuje modely řady OUTDOOR a LIFESTYLE, a to jak v pánském, tak i v dámském provedení, doplněné novou nabídkou doplňků.
S ohledem na výhradní použití přírodních materiálů je rozsah kolekce a počet nabízených modelů ojedinělý nejen v podmínkách českého trhu a BUSHMAN tak určuje trendy ve své kategorii.


CHARAKTERISTIKA KOLEKCE 2010

•    FOR LADIES COLLECTION
Kolekce FOR LADIES prožila v poslední sezóně největší nárůst zájmu a tomu odpovídá i její složení. Opět představujeme rozšířenou nabídku jemných a elegantních bavlněných trik a halenek, mimořádně oblíbené lehčí svetry a mikiny se zcela novými dezény a motivy, včetně atraktivního celoplošného potisku a velice oblíbené kombinace materiálů a barev v podšívkách a kapucích. Kolekce je vkusně doplněna nabídkou kalhot a jarních a letních provedení bund s celou řadou elegantních doplňků a motivů.
Stejně jako v pánském provedení je i v kolekci FOR LADIES použita celá řada speciálních technologických detailů a finálních úprav, o kterých se zmiňujeme výše.

TIPY KOLEKCE BUSHMAN JARO/LÉTO 2010
    Z široké kolekce BUSHMAN JARO/LÉTO 2010 bychom rádi upozornili na několik atraktivních modelů, které jistě zaujmou pozornost tradičních i nových příznivců značky.
    Svou originalitou, zpracováním, designem a použitím speciálních výrobních technologií se řadí jednoznačně na špičku současné nabídky. Jsme přesvědčeni, že budou dominovat nejen v zájmu a poptávce, ale i v prodejních žebříčcích aktuální kolekce.



•    VÝBĚR z „FOR LADIES COLLECTION“
TRIKO DINNA – polopropínací triko s límečkem, dekorativní légou a tvarovaným dolním okrajem
TRIKO GLAUDINA – jemné triko s raglánovými rukávy, lodičkovým výstřihem a přírodním dekorem
TRIKO JUSTINA -  polopropínací triko s výrazně designovaným výstřihem a potiskem zadního dílu
ŠATY LOUMINA - polopropínací  šaty s páskem dekorované tkaným páskem
KOŠILE MELVINA – přiléhavá košile s ozdobným řasením a tvarovaným dolním okrajem
SVETR YASMEEN – propínací svetr raglánového střihu se širokými manžetami
MIKINA KEROL – mikiny s ozdobnou kapucí a celoplošným potiskem, členícími švy a výšivkami
BUNDA PAULA – bunda s podšívkou, průhmaty dolních kapes, odepínatelnou kapucí a pleteným límcem
BUNDA MALONY – prodloužená bunda s podšívkou, pleteným límcem, odepínatelnou kapucí, stahováním v pase, skrytými rozparky a systémem volného pohybu loktů
KALHOTY LESSY – kalhoty volnějšího střihu s ohrnovacími nohavicemi, sytém volného pohybu kolenou
SUKNĚ LUNA – letní sukně s délkou nad kolena, dekorativními záševky a tkalounem v pase

Podle interních statistik Pojišťovny České spořitelny byla v loňském roce nejčastěji hlášeným dětským úrazem řezná rána, přičemž nejčastěji si úrazy přivodily třináctileté až čtrnáctileté děti. Za řeznými ránami (16 %) se v žebříčku nejčastěji hlášených dětských zranění následně umístil podvrtnutý kotník (8 %) a pohmoždění ruky (7 %). Hlídat děti je potřeba zejména během letních prázdnin, kdy Pojišťovna České spořitelny registruje nejvíce dětských úrazů v roce. Celkově bylo pojišťovně za rok 2009 nahlášeno přes 8 000 dětských úrazů.

Podle statistik Pojišťovny České spořitelny se úrazy nejčastěji stávají dětem mezi třináctým a čtrnáctým rokem života. Naopak nejméně úrazů je u dětí ve věku do jednoho roku. „Jakmile začnou děti běhat, začnou počty úrazů růst, protože děti ještě nemají rozvinutou pohybovou koordinaci. Mezi třetím a pátým rokem počet úrazů klesá, poté začíná znovu růst a vrcholí mezi třináctým a čtrnáctým rokem života,“ říká Petr Kohoutek, ředitel úseku pojištění Pojišťovny České spořitelny.

V rámci pojistných událostí jsou u dětí nejčastěji hlášeny řezné rány, podvrtnutý kotník, pohmoždění ruky, podvrtnutí a zlomeniny prstů a pohmoždění nohy. Nejvíce dětských úrazů nastává tradičně během letních prázdnin, naopak nejméně často si děti úraz přivodí na jaře. V počtu úrazů mírně převažují chlapci nad dívkami.

Pojišťovna České spořitelny zájemcům o dětské pojištění nabízí Flexibilní životní pojištění JUNIOR nebo připojištění dítěte jako součást rodinného FLEXI životního pojištění. Pojištění lze sjednat až do 25 let věku dítěte a dítě je přijímáno do pojištění bez zkoumání jeho zdravotního stavu. Zájem o zabezpečení dětí v tuzemsku dlouhodobě roste, jen u Pojišťovny České spořitelny je v současnosti pojištěno více než čtvrt milionu dětí. Více na www.pojistovnacs.cz.


Tab. 1: Nejčastější hlášené pojistné události dětí v roce 2009

    Pojistné události dětí    Podíl
1.    řezná rána    16 %
2.     podvrtnutý kotník    8 %
3.    pohmoždění ruky    7 %
4.    podvrtnutí prstů    6 %
5.    zlomeniny prstů    6 %
6.    pohmoždění nohy    6 %
7.    zlomenina kosti předloktí    4 %
8.    pohmoždění obličeje    3 %
9.    podvrtnutí zápěstí    3 %
10.    popálení    2 %
Zdroj: interní statistiky Pojišťovny České spořitelny

/tz/

I v období krize roste zájem zákazníků o McDonald´s. Důkazem je skutečnost, že v roce 2009 navštívilo restaurace společnosti přes 60 676 000 zákazníků. To je o 738 000 více než v roce 2008 (59 938 000 zákazníků), což představuje nárůst 1,2 %. McDonald´s tak mohl vykázat v meziročním srovnání i růst tržeb o 2,7 %, a to až na celkové 3 871 091 000 Kč. Firma v současnosti provozuje v České republice 81 restaurací a zaměstnává více než 4 900 zaměstnanců.

TSC-foto-ruzova-vina-3.jpgRůžová vína se těší stále rostoucí oblibě mezi milovníky vína. Produkce růžových vín se v České republice meziročně zvýšila zhruba o jednu třetinu. Na tuto poptávku reagují také Templářské sklepy Čejkovice a aktuálně nabízí celkem 13 tichých a šumivých růžových vín v základní a vyšší řadě. Díky tomu jsou právem označovány za největšího producenta růžových vín v České republice. V letošním roce se vinařské družstvo snaží vzrůstající tendenci prodeje růžových vín zachovat a proto přichází s netradiční kampaní s názvem „Odhal tajemství růžového".

Před rokem se v Rychlebských horách otevřely historicky první stezky pro terénní cyklistiku u nás. K loňským 24 kilometrům má letos přibýt dalších 50 kilometrů a nové infocentrum.
„V současnosti máme v plánu tři nové trasy, o čtvrté se jedná. Letos chceme trasy rozšířit až na délku kolem 80 kilometrů a užijete si na nich jízdu mezi žulovými kameny, suťovými poli i přes brody,“ řekl Pavel Horník z občanského sdružení Rychlebské stezky. První 11 kilometrů nových úseků si cyklisté projedou 1. května u příležitosti Česko-polského festivalu terénní cyklistiky, který zahájí letošní bikerskou sezonu. „Rychlebské stezky rozšiřují turistickou infrastrukturu Jeseníků, žádné jiné hory u nás takové vyžití pro bikery nenabízejí,“ uvedl PhDr. Jan Závěšický, předseda sdružení Jeseníky-Sdružení cestovního ruchu, které spolupracuje na propagaci stezek.  
Terénní stezky kopírují zaniklé lovecké chodníky a pěšiny, některé z nich členové sdružení objevili ve staré německé mapě z roku 1938. Část staré stezky vede po cestě Dr. Weissnera, která byla otevřena před sto lety v roce 1910 a nese jméno svého zakladatele, předsedy Moravskoslezského sudetoněmeckého horského spolku. Vedle původních cest bude součástí stezek i několik nově vybudovaných úseků.
Od vytipování nových tras k jejich otevření pro veřejnost byla dlouhá cesta a stojí za ní měsíce práce členů sdružení a dobrovolníků. Na budování stezek se však podíleli i nezaměstnaní z Úřadu práce v Jeseníku v rámci veřejně prospěšných prací. „Náš velký díky patří také Lesům ČR, které hradily část rekonstrukce a bez jejichž podpory bychom stezky nemohli postavit,“ dodal Pavel Horník.  
Síť stezek naváže na již existující trasu a bude se paprskovitě rozbíhat okolo Černé Vody, povede nad Starou Červenou Vodu, nad obec Vápennou a směrem do Vidnavy. K novým kilometrům navíc přibude také infocentrum s každodenním provozem od 1. května do konce září. V centru si návštěvníci vypůjčí celoodpružená kola Merida, přilby a mohou využít také servisu. „Zvažujeme také půjčovnu navigací a terénních in-line bruslí, takzvaných skike,“ plánuje Horník. 

Jen v loňské podzimní sezoně Rychlebské stezky vyzkoušelo 2500 cyklistů. „Přijíždějí k nám lidé z celé České republiky, stezky však přivádějí k cyklistice také místní obyvatele, začínají jezdit lidé ve středním věku a zejména mladí kluci z okolních vesnic,“ pochvaloval si návštěvnost Pavel Horník.
Vedle Rychlebských hor si vyznavači jízdy v terénu mohou legálně zajezdit pouze v Novém Městě pod Smrkem. Tamější trasa je však velmi lehká a s trochou nadsázky se dá jet i na skládačce. Rychlebské stezky oproti tomu nabízejí skutečný adrenalin pro zkušené řidiče.
Více informací: www.rychlebskestezky.cz

/tz/

euphoria parfum.jpgMuži nakupují na internetu parfémy nejčastěji s cenou do tisíce korun, ženy si dopřávají nákladnější vůně. Vyplývá to ze statistik největší internetové parfumerie Parfemy.cz za první čtvrtletí roku 2010. Z dámských parfémů jsou nejpopulárnější květinové vůně, pánové zase dávají přednost orientálním a citrusovým parfémům.
Muži si z nabídky parfémů světových značek vybírají především vůně, jejichž cena za 100 ml balení nepřekračuje tisíc korun. Nejprodávanější pánskou vůní v e-shopu Parfemy.cz je toaletní voda Boss No. 6 od značky Hugo Boss s cenou 890 Kč. Přestože mezi nejoblíbenějšími dámskými parfémy převládají produkty s cenou vyšší, u žen dlouhodobě nejvíce boduje Eclat D´Arpege od Lanvin Paris v hodnotě 790 Kč. Žebříček bestsellerů prvních tří měsíců letošního roku pak doplňují parfémy Dolce & Gabbana Light Blue za 1 390 Kč a Calvin Klein Euphoria v hodnotě 1 190 Kč.
„Češi jsou ve výběru parfémů konzervativní a často se drží svých oblíbených vůní. Parfém francouzské značky Lanvin se drží na špici prodejnosti již šest let,“ sdělil Daniel Kopecký, ředitel největší tuzemské internetové parfumerie Parfemy.cz. „Prodej populárních parfémů se na internetu nemění ani v závislosti na ročním období. Pro většinu zákazníků je rozhodující cena. Proto lidé masivně nakupují parfémy na internetu, nabízíme jim totiž často až třetinové ceny oproti kamenným parfumeriím,“ doplnil Kopecký.
Z parfémů prodávaných na tuzemském trhu ženy nejčastěji volí jemné květinové vůně. Podle statistik prodeje internetového obchodu Parfemy.cz dokonce 75 % žen preferuje vůně květů. U mužů vedou orientální vůně, které si vybírá 40 % mužské populace. V těsném závěsu jsou citrusové parfémy, jež jsou oblíbené u 36 % mužů. 
„Z parfémů volím spíše kořeněné vůně. Zcela nejraději mám vůně, ve kterých cítím moře nebo jemnou vůni trávy. Zamilovala jsem si vůni od Hermés Un Jardin Sur Le Nil, která oplývá exotickou čistotou,“ prozradila Mahulena Bočanová, tvář e-shopu Parfemy.cz.
Na pultech světových i tuzemských parfumerií je možné vybírat z nepřeberného množství vůní. Podle klasifikace mezinárodně uznávaného domu Haarmann & Reimer lze parfémy rozdělit do šesti základních skupin. Nejrozšířenější jsou květinové vůně, které jsou dominantou ženských parfémů. Parfémy vytvořené z vůní květů mohou mít mnoho dalších příměsí, oblíbené jsou například ovocné esence. Další skupinou parfémů jsou orientální vůně, jež se dále dělí na ambrovité a kořeněné. K tradičním pánským vůním patří citrusové, které v sobě kombinují citrusové silice spolu s bylinnými, zelenými a ovocnými prvky.  V parfumériích lze dále vybírat z chyprových, fougerových a levandulových vůní.


Nejprodávanější dámské parfémy na e-shopu Parfemy.cz
1. Lanvin Paris: Eclat D´Arpege 100 ml - Cena 790,- Kč; Obvyklá cena: 2 499,- Kč
2. Dolce & Gabbana: Light Blue 100 ml - Cena 1 390,- Kč; Obvyklá cena: 2 399,- Kč
3. Calvin Klein: Euphoria 100 ml - Cena 1 190,- Kč; Obvyklá cena: 2 350,- Kč

Nejprodávanější pánské parfémy na e-shopu Parfemy.cz
1. Hugo Boss: Boss No. 6 100 ml - Cena 890,- Kč; Obvyklá cena: 1 899,- Kč
2. Lacoste: Essential 125 ml – Cena 890,- Kč; Obvyklá cena: 1 890,- Kč
3. Hugo Boss: Hugo 150 ml - Cena 990,- Kč; Obvyklá cena: 1 950,- Kč

Pojistit si rodinný dům je dnes již standardem. Co ale v případě, že vedle rodinného domu či chalupy máte dlouho budovanou zahradu plnou okrasných stromů, keřů nádhernou skalkou nebo třeba zahradním jezírkem? Přívalové deště nebo kroupy mohou během okamžiku zničit i roky práce. Finanční náklady na uvedení do původního stavu bývají také značné.

Fire_Gel_s_protizanetlivym_ucinkem.jpg Co se týká zdraví a krásy, stále více moderních žen vyžaduje jednoduché přírodní přípravky. Řada beautycycle™ od Amway představuje kosmetické a pleťové výrobky, které těmto potřebám vycházejí vstříc. Nová výrobková řada nachází inspiraci v síle přírodních živlů. Je snad něco přírodnějšího než vzduch, voda, země a oheň? Ucelená sada pleťových výrobků a dekorativní kosmetiky je primárně zaměřena na ženy mezi 20 a 40 lety, které dávají přednost jednoduchému a snadno pochopitelnému přístupu k péči o pleť, při kterém se využívají přírodní složky a za danou cenu nabízí vynikající kvalitu. Značka beautycycle™ přináší jednoduchou, ale úplnou řadu dostupných pleťových a kosmetických prostředků inspirovaných silou přírodních živlů. Výrobky péče o pleť obsahují přírodní a velmi účinné látky, které působí v souladu s pokožkou a poskytují opravdu individuální přístup. Výrobková řada je ideální pro ženy, které se starají o svůj vzhled, ale nechtějí se zatěžovat komplikovaným kosmetickým režimem. Řada beautycycle™ je skvěle přizpůsobena každému typu pokožky.

Aktuální vydání v PDF

Březen 2025

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Kniha mesice MB unor 2025 ADHD jako vyhoda Hansen kniha GradaADHD jako výhoda

Porucha, která pomáhá k úspěchu

Anders Hansen

Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po neúspěchu. Tato kniha od renomovaného švédského lékaře vás provede cestou, jak z ADHD udělat svou výhodu.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB