NTM_initiative_CLV_1185x1750_1x5 (1) - OBR 2.jpgProjekt Adopce.com už deset let pomáhá odloženým dětem z kojeneckých ústavů a dětských domovů vrátit se zpět do rodinného prostředí. Projekt vznikl ve spolupráci Nadace Terezy Maxové dětem se společností NESTLÉ Česko. Díky stabilní podpoře této společnosti může projekt Adopce.com existovat takto dlouhou dobu, což u podobných projektů nebývá zcela běžné.
Možnost důstojně oslavit 10. narozeniny projektu Adopce.com získala Nadace Terezy Maxové dětem také díky spolupráci s reklamní agenturou McCANN ERICKSON a mediální agenturou Initiative.
Kampaň „DOMA je DOMA", která byla odstartována v prosinci 2010 a běžela i v průběhu ledna 2011 připomínala, kam se mohou zájemci o některou z forem náhradní rodinné péče obrátit, potřebují-li ucelené a vyčerpávající informace o adopci či pěstounské péči. Realizaci projektu ADOPCE.com zajišťuje Spolu dětem, o.p.s. a Středisko náhradní rodinné péče. Projekt se skládá ze tří stěžejních částí - informačního portálu, telefonní linky s odborníky a tištěné brožury - a jeho primárním cílem je pomoci vrátit co nejvíce dětí z ústavů zpět do rodinného prostředí.
Manažer komunikačních projektů, vnějších vztahů společnosti Nestlé Česko s.r.o Ing. Pavel Novák vysvětluje proč Nestlé tento projekt podporuje: Kořeny Nestlé jsou spojeny s vynálezem kojenecké výživy, která zachránila život velkému počtu dětí. Proto bylo přirozené, že jsme s NTMd vytvořili projekt, který i dnes pomáhá dětem. Jsme rádi, že díky tomuto projektu se posunulo vnímání náhradní rodinné péče veřejností, a přestože počet dětí v různých zařízeních je stále ještě vysoký, těší nás, že kolem 2 000 dětí každoročně z ústavní péče odchází do rodin, včetně rodin adoptivních nebo pěstounských. Věřím, že k tomu pomohla i naše podpora projektu a šíření informací o něm." Spolupráci s firmou Nestlé oceňuje i ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem, Mgr.Terezie Sverdlinová: „Česká republika stále drží evropské prvenství v počtu dětí, které vyrůstají mimo rodinu. Jsem opravdu pyšná na to, že již před deseti lety nadace i Nestlé společně řeklo tomu prventsví své „NE" v podobě projektu Adopce.com. Tento projekt navíc ukazuje, že úzká spolupráce neziskové organizace s korporací, může efektivně a jasně pomáhat v odstraňování celospolečenského problému a ve svém důsledku snižovat počet děti v ústavní výchově. A to je přece skvělé".
Vizuál kampaně „DOMA je DOMA" připravila reklamní agentura McCANN ERICKSON ve spolupráci s Initiative a v jejím mixu byly obsaženy nejen citylighty, billboary, ale i TV a radio spoty, včetně printů a banneru. Kampaň významně podpořily např. společnosti JCDecaux, Seznam.cz a další. Pozitivně laděná kampaň představovala děti, které už našly své náhradní rodiče prostřednictvím projektu Adopce.com a povzbuzovala potenciální zájemce o adopci a pěstounskou péči poselstvím „dáváme dětem důvod se smát". „Máme velkou radost, že jsme mohli alespoň trošku přispět k řešení problému adopce", řekl Jan Binar CEO McCann Erickson Prague. „Initiative celosvětově touto kampaní podpořila charitativní projekty ve více než 50 zemích, aniž by vynaložila nějaké prostředky na nákup médiíí nebo na kreativní zpracování. Tento rok se to pokusíme zopakovat" , upřesnil Milan Kalous CEO Initiative.
Kampaň byla cíleně navázaná na komunikační kanály samotného projektu Adopce.com. Těmi jsou webové stránky, které za dobu existence projektu navštívilo bez mála 700.000 lidí, dále tématická brožura, která poskytla ucelené informace více než 15.000 zájemcům.

ISPO_2010.jpgNa únorovém mezinárodním veletrhu sportovního vybavení a módy ISPO 11 (International Trade Fair for Sports Equipment and Fashion), který proběhne ve dnech 6. - 9. února v německém Mnichově představí ALPINE PRO - přední český výrobce sportovního a outdoorového vybavení novou kolekci PODZIM a ZIMA 2011/2012.

Dne 1. února 2011 proběhla na stránkách www.remeslozije.cz diskuse o zřizování výukových polygonů formou internetového chatu. Tato forma diskuze realizačního týmu projektu ŘEMESLO ŽIJE! se školami a dalšími zainteresovanými osobami bude probíhat každé úterý od 8:15 hod je možné ji sledovat a aktivně do ní přispívat na adrese www.remeslozije.cz/chat.

KasmiroveSaly1.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein a Siamod a kravatami, šálami a šátky světových módních návrhářů a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, rozšiřuje svou nabídku kašmírových šál prestižní britské značky N.PEAL.

Peněžní přesvědčení - pozvánka.jpgMilé dámy, milí pánové,
před několika týdny jsem si koupila knihu Kim Kiyosaki Bohatá žena s podtitulem Vezměte svou finanční budoucnost do svých rukou a se zájmem jsem se do ní začetla, když mi volala Tereza a představila mi její workshop peněžních přesvědčení ....že by signál?

Clipboard01.jpg3D televizor je vaše multimediální okno do světa zábavy. Sport, filmy, koncerty, to všechno vám zprostředkuje. Ale aby byl zážitek dokonalý, potřebujete také dokonalý televizor, a tak jsme se podívali na ty nejlepší 3D televizory.

0817.jpgChcete jíst jen to nejlepší jídlo, které je čerstvé, plné vitamínů a voní tak, jak má? Pak sáhněte po lednicích, vybavenými takovými technologiemi, které uchovají jídlo v takovém stavu, že bude následně po vytažení v dobré kondici.

Blížící se konec aktivní výdělečné činnosti a odchod do důchodu se stává pro mnoho lidí noční můrou. Jiní se zase domnívají, že jsou ještě dost mladí na to, než aby si s penzí dělali starosti. Ale život penzisty dnes ani zítra nemusí být strašákem, pokud se na něj dostatečně připravíte. Hovořili jsme o tom s Kamilem Durčákem, produktovým manažerem divize Rentia společnosti AWD ČR.

Aktuální vydání v PDF

Říjen 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

service design management kniha mesice mb 2024 10Service Design Management

Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Petra Jílková

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlým vývojem a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Kniha je nezbytným průvodcem pro všechny, které zajímají digitální služby.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB