Módní značka s.Oliver má nové tváře pro ČR
- prezentovat ji bude manželský pár Tomáš Matonoha a Lucie Benešová
Módní a lifestylová značka s.Oliver zahájila začátek nového roku řadou marketingových kroků s cílem přiblížit značku českému zákazníkovi a oslovit i nové klienty. Společnost s.Oliver již delší dobu uvažovala o spolupráci se „známými" tvářemi českého showbusinessu. V souladu se současným trendem tzv. „celebrity PR" byli koncem února vybráni ti nejlepší kandidáti. Své tváře tak s německou módní značkou s.Oliver v rámci ČR spojili herec a moderátor Tomáš Matonoha s manželkou, zpěvačkou a herečkou, Lucií Benešovou. „Hledali jsme někoho, pro koho bude móda s.Oliver vlastní krevní skupinou, kdo se v ní bude cítit dobře a bude ji rád nosit," upřesnila Pavla Pirklová, Marketing Coordinator s.Oliver pro ČR a SR, a dodala: „K vybranému páru se v podstatě hodí jak oblečení ze základní řady Casual, odvážnějších kolekcí QS, tak i z nové elegantní business módy Selection."
Doma se cítíte nejlépe. Platí to nejen o lidech a zvířatech, ale také o rostlinách. Do domácích podmínek prostě patří plodiny, vyšlechtěné a namnožené v České republice. Trávy, jeteloviny a travní semena nevyjímaje. Nejde o prázdný reklamní slogan, ale o léty prověřenou zkušenost, kterou vám potvrdí zemědělci, kteří dnes a denně přicházejí do styku s biologickým materiálem.
Cílem projektu bylo komplexní podchycení, dokumentace, analýza, interpretace a prezentace díla Karla Škréty, významné osobnosti českého a středoevropského barokního umění, s důrazem na evropské zdroje jeho tvorby a na celkovou kulturní a společenskou atmosféru jeho doby. Vedle restaurátorského průzkumu vybraných uměleckých děl chtěl projekt objasnit problematiku počátků barokního umění v Čechách a ve střední Evropě s důrazem na jeho italská východiska. Připravené publikace, konference, výstava a další aktivity měly postupně podat nový komplexní obraz historického a duchovního vývoje českých zemí v historické éře, jejíž výzkum byl v minulosti zvláště těžce ovlivňován ideologickými stereotypy.
Charitativní projekt společnosti Chèque Déjeuner pro obecně prospěšnou společnost Člověk v tísni přispěje částkou 100 000 Kč na sirotčinec v konžské obci Katana, kde v tuto chvíli žije sto dětí ve velmi chudých poměrech. Do projektu Kongo - Člověk v tísni se během dvou měsíců jeho trvání aktivně zapojili nejenom smluvní provozovny společnosti, ale i její zaměstnanci. Společnost Chèque Déjeuner se na celkové částce podílí významnou měrou.
S cílem pomoci dětem a jejich rodičům v oblasti správné péče o zuby a uvědomělém jednání v rámci prevence vzniku zubního kazu přichází společnost dm drogerie markt v dubnu 2011 s iniciativou Veselé zoubky. „Součástí dm filosofie je příkladné působení ve svém okolí, a proto dm každý rok připravuje a realizuje aktivitu v souladu se společenskou zodpovědností firem, jejímž cílem je v letošním roce pomoci v edukaci školních dětí v oblasti správné péče o zuby. Ač si to většina z nás neuvědomuje, zubní kaz zůstává i v 3. tisíciletí nejrozšířenějším infekčním onemocněním.,\" uvedla ve své úvodní řeči Mgr. Martina Horká, prokuristka společnosti dm a vedoucí resortu marketingu a nákupu.
Dvanáct znamení zvěrokruhu provází lidské životy dlouhou dobu. V souvislosti s jejich vlivem
na mysl člověka a stav věcí se někdy mluví o souhrnu náhod, jindy se zmiňuje ovlivňování charakteru, zdraví nebo vztahů. Ve statistikách České pojišťovny se v souvislosti s dopravními nehodami objevují všechna znamení. Některá více, jiná méně. Nicméně po prozkoumání pojistných události za loňský rok přináší ČP jasné sdělení - rozdíl mezi mistry bouraček Berany a nejlepšími řidiči Štíry činí téměř 30 procent.
Porucha, která pomáhá k úspěchu
Anders Hansen
Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po neúspěchu. Tato kniha od renomovaného švédského lékaře vás provede cestou, jak z ADHD udělat svou výhodu.