Poštovní spořitelna pokračuje v propagaci svých spořících produktů, které jsou souhrnně známy jako Era spoření. Nyní startuje další vlna kampaně, rozvinutá o nové prvky, jejichž cílem je působit na klienty v osobnější rovině. Hlavní myšlenkou je poukázat na vysokou dostupnost nabízených produktů. Součástí kampaně je soutěž o hodnotné ceny spočívající ve sbírání samolepek se symbolem jahod.

DSC_8166.jpgPerfektní péči o mužský šatník a image poradenství (což v ČR zatím rozhodně nepatří mezi běžné služby) zajišťuje nově společnost IMAGE CARE, s.r.o.. Službu s názvem LE PREMIER, která poskytuje péči o košile, mohou od ledna 2011 využívat muži, kterým je dokonale upravený vzhled pomocníkem v byznysu i v osobním životě. Vzhledem k náročnosti koordinace všech aktivit souvisejících s tímto typem služeb začala společnost IMAGE CARE využívat ke své práci podnikový informační systém Helios Orange z produkce Asseco Solutions.

96525-1.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s luxusními koženými kabelkami a aktovkami značky McKlein USA, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, uvádí na český trh elegantní koženou kabelku na notebook McKlein Hillside.

15. ledna 2011 byl spuštěn nový webový portál o zdravém životním stylu a látkách prospěšných pro lidský organismus. Cílem Prozdraveziti.cz je ve spolupráci s erudovanými odborníky poskytovat věrohodné informace o zdravém životním stylu co nejširšímu spektru populace.

Lektorské oddělení Sbírky orientálního umění NG pro vás připravilo sobotní výtvarné dílny Výpravy za uměním Asie Série dílen pro děti od 8 let a dospělé i seniory umožňuje výjimečná setkání s díly z bezprostřední blízkosti. Návštěvníci se ve společnosti odborníků učí dívat na díla asijských mistrů. Význam zobrazení odkryjí a následně v ateliéru, inspirováni prohlídkou, se věnují vlastní tvůrčí činnosti. Doba trvání: 120-135 min, cena pořadu: 120Kč. Místo setkání: 2. patro Ateliér 19. 2. 14,00 - 16,00

sv_step6.jpg
Studio Real šíří pařížský styl a image. Zajišťuje spojenectví módy, tvorby a perfektních služeb. Cílem Studia Real je respektování Vaší osobnosti a individuální péče. Je členem prestižního francouzského klubu Haute Coiffure Francaise.
Vyhledávanou službou jsou Obřady Kérastase. Během nich se vlasy a pokožka hlavy relaxačně myjí a masírují za použití speciální kosmetiky. Šampony se volí dle typu vlasů a vlasové pokožky. Všechny tři obřady jsou dokončovány finální péčí a úpravou vlasů.

Aktuální vydání v PDF

Říjen 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

service design management kniha mesice mb 2024 10Service Design Management

Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Petra Jílková

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlým vývojem a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Kniha je nezbytným průvodcem pro všechny, které zajímají digitální služby.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB