Babypoint na veletrhu PRODÍTĚ v roce 2010_obr.01.jpgSpolečnost Babypoint, přední český výrobce, dovozce a distributor dětského zboží, zve všechny zájemce, kteří se chtějí seznámit především s novinkami v nabízeném sortimentu pro rok 2011, k účasti na Mezinárodním veletrhu potřeb pro dítě PRODÍTĚ. Již osmý ročník tohoto mezinárodně významného veletrhu se uskuteční ve dnech od 10. do 13. března v areálu brněnského výstaviště. Společnost Babypoint pro návštěvníky připraví jednu z největších expozic o rozloze 183 m2, kde budou prezentovány jak novinky v sortimentu značky Babypoint, tak inovované kolekce autosedaček norské značky BeSafe či kočárků X-lander, které k nám Babypoint dováží. Jako každý rok, i letos čeká na návštěvníky stánku spousta překvapení.

s.Oliver_foto.jpg
Společnost s.Oliver CZ, s.r.o., česká pobočka úspěšné světové lifestylové firmy s módou pro ženy i pro muže, zahájila nový rok 2011 výběrem PR agentury. Od února 2011 tak bude značku s.Oliver v komunikaci s českými médii zastupovat agentura Privilege PR, s.r.o., která na přelomu roku oslavila již 10 let od svého založení. „Věříme, že čerstvě uzavřená spolupráce s novou agenturou pro nás bude přínosem a povede k dalšímu zviditelnění naší značky," řekla Pavla Pirklová, Marketing Coordinator firmy s.Oliver pro Českou a Slovenskou republiku, a dodala: „Při výběru jsme kromě praxe v oboru či kvality zpracované nabídky zohlednili také velikost firmy. Máme zkušenost, že menší agentura se nám jako klientovi více věnuje a lze s ní navázat užší a dlouhodobější spolupráci." Mezi prvními společnými projekty bude mj. představení nové produktové řady dámské business módy s.Oliver Selection.

NTM_initiative_CLV_1185x1750_1x5 (1) - OBR 2.jpgProjekt Adopce.com už deset let pomáhá odloženým dětem z kojeneckých ústavů a dětských domovů vrátit se zpět do rodinného prostředí. Projekt vznikl ve spolupráci Nadace Terezy Maxové dětem se společností NESTLÉ Česko. Díky stabilní podpoře této společnosti může projekt Adopce.com existovat takto dlouhou dobu, což u podobných projektů nebývá zcela běžné.
Možnost důstojně oslavit 10. narozeniny projektu Adopce.com získala Nadace Terezy Maxové dětem také díky spolupráci s reklamní agenturou McCANN ERICKSON a mediální agenturou Initiative.
Kampaň „DOMA je DOMA", která byla odstartována v prosinci 2010 a běžela i v průběhu ledna 2011 připomínala, kam se mohou zájemci o některou z forem náhradní rodinné péče obrátit, potřebují-li ucelené a vyčerpávající informace o adopci či pěstounské péči. Realizaci projektu ADOPCE.com zajišťuje Spolu dětem, o.p.s. a Středisko náhradní rodinné péče. Projekt se skládá ze tří stěžejních částí - informačního portálu, telefonní linky s odborníky a tištěné brožury - a jeho primárním cílem je pomoci vrátit co nejvíce dětí z ústavů zpět do rodinného prostředí.
Manažer komunikačních projektů, vnějších vztahů společnosti Nestlé Česko s.r.o Ing. Pavel Novák vysvětluje proč Nestlé tento projekt podporuje: Kořeny Nestlé jsou spojeny s vynálezem kojenecké výživy, která zachránila život velkému počtu dětí. Proto bylo přirozené, že jsme s NTMd vytvořili projekt, který i dnes pomáhá dětem. Jsme rádi, že díky tomuto projektu se posunulo vnímání náhradní rodinné péče veřejností, a přestože počet dětí v různých zařízeních je stále ještě vysoký, těší nás, že kolem 2 000 dětí každoročně z ústavní péče odchází do rodin, včetně rodin adoptivních nebo pěstounských. Věřím, že k tomu pomohla i naše podpora projektu a šíření informací o něm." Spolupráci s firmou Nestlé oceňuje i ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem, Mgr.Terezie Sverdlinová: „Česká republika stále drží evropské prvenství v počtu dětí, které vyrůstají mimo rodinu. Jsem opravdu pyšná na to, že již před deseti lety nadace i Nestlé společně řeklo tomu prventsví své „NE" v podobě projektu Adopce.com. Tento projekt navíc ukazuje, že úzká spolupráce neziskové organizace s korporací, může efektivně a jasně pomáhat v odstraňování celospolečenského problému a ve svém důsledku snižovat počet děti v ústavní výchově. A to je přece skvělé".
Vizuál kampaně „DOMA je DOMA" připravila reklamní agentura McCANN ERICKSON ve spolupráci s Initiative a v jejím mixu byly obsaženy nejen citylighty, billboary, ale i TV a radio spoty, včetně printů a banneru. Kampaň významně podpořily např. společnosti JCDecaux, Seznam.cz a další. Pozitivně laděná kampaň představovala děti, které už našly své náhradní rodiče prostřednictvím projektu Adopce.com a povzbuzovala potenciální zájemce o adopci a pěstounskou péči poselstvím „dáváme dětem důvod se smát". „Máme velkou radost, že jsme mohli alespoň trošku přispět k řešení problému adopce", řekl Jan Binar CEO McCann Erickson Prague. „Initiative celosvětově touto kampaní podpořila charitativní projekty ve více než 50 zemích, aniž by vynaložila nějaké prostředky na nákup médiíí nebo na kreativní zpracování. Tento rok se to pokusíme zopakovat" , upřesnil Milan Kalous CEO Initiative.
Kampaň byla cíleně navázaná na komunikační kanály samotného projektu Adopce.com. Těmi jsou webové stránky, které za dobu existence projektu navštívilo bez mála 700.000 lidí, dále tématická brožura, která poskytla ucelené informace více než 15.000 zájemcům.

ISPO_2010.jpgNa únorovém mezinárodním veletrhu sportovního vybavení a módy ISPO 11 (International Trade Fair for Sports Equipment and Fashion), který proběhne ve dnech 6. - 9. února v německém Mnichově představí ALPINE PRO - přední český výrobce sportovního a outdoorového vybavení novou kolekci PODZIM a ZIMA 2011/2012.

Dne 1. února 2011 proběhla na stránkách www.remeslozije.cz diskuse o zřizování výukových polygonů formou internetového chatu. Tato forma diskuze realizačního týmu projektu ŘEMESLO ŽIJE! se školami a dalšími zainteresovanými osobami bude probíhat každé úterý od 8:15 hod je možné ji sledovat a aktivně do ní přispívat na adrese www.remeslozije.cz/chat.

KasmiroveSaly1.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein a Siamod a kravatami, šálami a šátky světových módních návrhářů a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, rozšiřuje svou nabídku kašmírových šál prestižní britské značky N.PEAL.

Peněžní přesvědčení - pozvánka.jpgMilé dámy, milí pánové,
před několika týdny jsem si koupila knihu Kim Kiyosaki Bohatá žena s podtitulem Vezměte svou finanční budoucnost do svých rukou a se zájmem jsem se do ní začetla, když mi volala Tereza a představila mi její workshop peněžních přesvědčení ....že by signál?

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

kniha mesice duben 2024 grada za kamna vlezemZa kamna vlezem

aneb Hrst pranostik, povídání o tradicích a osvědčené babiččiny recepty

Kamila Skopová

Knížka unikátním způsobem spojuje vyprávění o lidových tradicích, úvahy o přirozeném běhu života a osvědčené recepty babiččiny kuchyně. Třeba i vám pomůže příjemně se naladit, inspirovat ke kulinářským experimentům a přiblížit vás zpátky ke kořenům a tradicím minulosti.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB