zdrave silne vlasyPřipadat si silně a krásně je to nejlepší. Mnohým z nás k tomu dopomáhají také naše vlasy. Některá si je ráda barví podle nálady, jiná si s oblibou tvoří rozličné účesy. Většina z nás také o své vlasy pravidelně pečuje, aby vypadaly co nejlépe a byly zdravé a krásné. A když zrovna máme den, kdy vypadají zkrátka úžasně, cítíme se neporazitelné. Možnost, že o své vlasy najednou přijdeme, je pro mnoho z nás nepředstavitelná. Některým ženám ale do života vstoupilo vážné onemocnění, v důsledku kterého o své milované kadeře přišly. Proto se značka Pantene rozhodla tyto ženy podpořit a po šesté spouští projekt Pantene Silná a Krásná ve spolupráci s drogerií Teta a nadačním fondem Daruj vlasy, díky kterému mohou tyto ženy opět získat své ztracené kadeře. Pomozte onkologickým pacientkám získat pocit krásy a síly i vy!

chrome r3220mQEpwSpolečnost dm drogerie markt podniká udržitelně a zodpovědně. Nově se řídí německým zákonem o náležité péči v dodavatelském řetězci, který upravuje odpovědnost podniků za dodržování lidských práv a ochranu životního prostředí. Přestože je zákon od nového roku účinný pouze v Německu, k jeho dodržování se zavázala také dm Česká republika.

chrome 29f8gZP3SPTuzemský lídr v prodeji erotických pomůcek, e-shop Růžový slon, navázal užší spolupráci s Centrem Paraple. Cílem vzájemné spolupráce je zlepšit celkovou kvalitu sexuálního a intimního života lidí s hendikepem.

ROSSMANNKDE SRDCE POMÁHÁ, který je součástí dlouhodobé strategie společnosti ROSSMANN. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB mohou od 26. 7. do 22. 8. 2023 ve své mobilní aplikaci hlasovat pro příběh, který je zaujal, a proměnit své nevyčerpané body z nákupů v dobrý skutek. Právě zákazníci tak rozhodnou, jak bude milion korun mezi předem vybrané příběhy rozdělen. Tentokrát drogerie ROSSMANN přispěje na pořízení automobilu pro Verunku, asistenčního psa pro Domíka a rehabilitace pro Simonu.

Školní pomůcky se musí líbit Přípravy na další školní rok jsou tady. Hypermarkety Globus se proměnily v největší papírnictví ve svých okolích a nabízí široký sortiment cenově dostupných a certifikovaných školních pomůcek. Na nich nechybí atraktivní dětské motivy, aby si je malí uživatelé oblíbili. Nově v hypermarketech Globus zákazníkům na objednávku den dopředu nákup školních pomůcek připraví, lze si zde také nechat obalit sešity a učebnice.

National Geographic Traveller Food Festival 3Představit destinace mimo Prahu. To byl hlavní cíl prezentace Česka na National Geographic Traveller Food Festivalu v Londýně ve Velké Británii. CzechTourism ji ve spolupráci se statutárním městem Brno, Centrálou cestovního ruchu Jižní Morava a Národním vinařským centrem expozici zajistil už potřetí. Letos větší než v minulosti a také s větším zásahem. Festivalu se během dvou červencových dnů zúčastnilo víc než 7 000 lidí.

soffice.bin gHddqwm5jKFirma Zeelandia, dodavatel surovin a přípravků pro pekaře a cukráře, patřila na jeden den dětem a vnoučatům zaměstnanců. Pro děti byla připravena čtyři stanoviště. Prvním úkolem bylo vybarvení si vlastního trička, které nejenže poslouží jako hezká památka na tuto akci, ale během akce se osvědčila i jako skvělá ochrana proti zamazání. Na dalších stanovištích na děti čekala možnost nahlédnout pod pokličku pekařskému a cukrářskému umu. Mohly si tak vymodelovat vlastní figurky z marcipánu anebo si ozdobit perníčky.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB