soffice.bin gHddqwm5jKFirma Zeelandia, dodavatel surovin a přípravků pro pekaře a cukráře, patřila na jeden den dětem a vnoučatům zaměstnanců. Pro děti byla připravena čtyři stanoviště. Prvním úkolem bylo vybarvení si vlastního trička, které nejenže poslouží jako hezká památka na tuto akci, ale během akce se osvědčila i jako skvělá ochrana proti zamazání. Na dalších stanovištích na děti čekala možnost nahlédnout pod pokličku pekařskému a cukrářskému umu. Mohly si tak vymodelovat vlastní figurky z marcipánu anebo si ozdobit perníčky.

„To, jak se na akci těšili i mnozí zaměstnanci, bylo už od rána cítit zejména v okolí testovací pekárny, kde celá akce probíhala. Když se v jednu hodinu objevily první děti, bylo už vše skvěle připravené a úsměvy byly vidět snad na každé tváři,” konstatoval Adam Konečný, CSR ambasador Zeelandie.

Největší nadšení u dětí vyvolala možnost připravit si domácí pizzu. Tu si mohly ozdobit dle vlastních chuťových preferencí, a to včetně vychytávek v podobě ananasu anebo nakrájených párků. Cukrářští i pekařští technologové všem rádi pomohli a poradili. Překvapením pak byla možnost prohlédnout si zbrusu nový firemní tahač. Kabina s pérovacím sedadlem a dvěma postelemi vyvolala radost u nejednoho fanouška motorových vozidel.

Malých návštěvníků dorazila necelá čtyřicítka a bylo vidět, že se dobře baví. Poté, co se rozdaly všechny balónky a lízátka a začalo se sklízet, bylo na pořádajících vidět uspokojení z povedené akce a na ostatních radost, že mohli část ze své práce ukázat svým dětem. „Věříme, že jsme zadělali na hezkou tradici a podobné akce jsme v naší společnosti neviděli naposled,” dodala nakonec jednatelka společnosti Veronika Wimmerová.

(tz)