113-6.jpg
Bomton studia představují Zlaté mýty, účesovou kolekci podzim-zima 2008 .
Zákazníci Bomton studií mají právo požadovat a přijímat krásu se vším všudy. Bomton studia chtějí nadále prezentovat svoji odlišnost v pravidelném přínosu nových trendů, inspirace a myšlenek.
Samotná myšlenka kolekce „Zlaté mýty\\\" vychází z jednoznačné inspirace: ztvárnit noblesu, důstojnost a glamour. Záměr tvorby kolekce byl zřejmý: poukázat na to, že krása spočívá v prvopočátku všeho, a to v té nejčistší podobě.

Každá z fotografií, která vznikla, má svoji ideu, svůj odkaz. Využívá sebemenšího detailu krásy. Stylizace prostředí evokuje období počínajícího podzimu, který v koloběhu času znamená konec a začátek zároveň. Země se ukládá k odpočinku a zároveň začíná vláda nového ročního období. Název kolekce „Zlaté mýty" připomíná starobylé mýty vycházející z úzkého sepjetí člověka a přírody. Je to volnost, ale zároveň až „odevzdanost" podzimnímu a zimnímu času. Pokora a smíření, ale také síla a energie. Hledali jsme novou inspiraci, a i když jsme se smířili s nezvratnou každodenností podzimních a zimních dnů, toužili jsme najít nové odlišení. Účesy jakoby z jiného světa, které se ovšem „dají nosit" za všech okolností.
SYMBOLIKA
Zlatá barva = symbol luxusu, glamour a vznešenosti, symbol bohatství a moci. Barva, kterou umělecká díla vyjadřují svojí nadčasovost a originalitu.
Nahota = čistota, krása v té nejčistější podobě, kterou se lze neustále inspirovat.
Šperk = dotváření krásy v detailu. Ozdoba, která přímo vybízí k její důstojné prezentaci.
Hairstyling - těžké prameny a vlny modelek navozují atmosféru „odevzdanosti", která zcela odpovídá trendům podzimního a zimního období: uchovat dozvuky letního tepla a lehkosti v těžkých vyčesaných pramenech splývajících volně na ramena.

BOMTON NEW CORPORATE IDENTITY
Bomton studia představují od 25.9.2008 korporátní změny, které vycházejí ze samotného nitra značky.
V segmentu kadeřnictví, kosmetika, wellness a spa je dynamičnost a udávání trendů nutností a Bomton studia jsou a nadále chtějí zůstat TOP partnerem i v těchto oblastech.
Z těchto důvodů jsme se rozhodli pro následující změny:
1. Redesign (úprava) loga Bomton, které svým novým grafickým ztvárněním vystihuje lehkost a čistou linii krásy.
2. Nedílnou součástí loga se stává nadále slogan „BEAUTY IS WHAT WE DO" - „Tvoříme krásu". Slogan v těchto slovech vyjadřuje filozofii a vizi Bomton studií: jít cestou kvalitního servisu a profesionálních služeb k maximální spokojenosti všech našich zákazníků, která vyplývá ze soustavného a kontinuálního naplňování a dodržování zásad špičkových služeb: komunikace a vytváření vzájemného dialogu mezi našimi zákazníky a členy týmů Bomton studií, kvalitní vzdělávání a důstojná prezentace firmy směrem k veřejnosti i médiím.
3. Změny v korporátní komunikaci jednotlivých studií Bomton: redesign, barevnost, systém vzdělávání kadeřníků .
Hlavním cílem všech korporátních změn je především přiblížit se v maximální možné míře směrem k našim zákazníkům nejen garancí špičkových služeb, ale zároveň i v rovině emocionální a vizuální.
Společně s korporátními změnami souvisí i zcela nové interaktivní webové stránky s veškerými informacemi o Bomton studiích www.bomton.cz.

ČASOPIS BOMTON
V souvislosti s korporátními změnami Bomton studií představuje Bomton nový koncept svého firemního časopisu.
Časopis BOMTON - lifestyle&beauty magazín vychází poprvé dne 25.9.2008 jako číslo podzim 2008 a nadále bude vydáván jako dvouměsíčník. Podstatná změna spočívá ve formátu, grafickém ztvárnění a obsahové stránce se zařazením pravidelných rubrik.
Časopis Bomton se stává „rukopisem" Bomton studií, které nadále pokračují v cestě krásy, inspirace, modernity a trendů a přímé komunikace s finálním zákazníkem a každým svým čtenářem.

BOMTON NOMINACE HAIRDRESSING AWARDS 2008
Obrovský úspěch znamená v letošním roce účast v mezinárodní soutěži Hairdresing Awards Schwarzkopf Professionnel 2008, kdy poprvé v historii získala Bomton studia čtyři nominace:
Romana Tinglová - dámský komerční účes
Nina Lískovcová - pánský komerční účes
Mirka Hajdová - kolorista roku
Bomton studia - tým roku 2008 (ve složení Romana Tinglová, Nina Lískovcová, Mirka Hajdová)
/tz/