Vizual SPAR.jpgJiž pátým rokem se mohou zákazníci prodejen SPAR a INTERSPAR setkat se značkou S-BUDGET. Řada S-BUDGET dnes díky své rostoucí popularitě nabízí na 260 produktů a zahrnuje čerstvé a trvanlivé potraviny, nápoje, drogistické zboží, PET food, ale také textil či doplňky do kuchyně nebo domácnost. Novinkou letní sezóny jsou S-BUDGET Energy drinky s příchutí limetky, brusinky či borůvky, které doplňují stálici českého trhu, S-BUDGET Drink original. Od 22. července se u příležitosti pátého výročí značky S-BUDGET mohou zákazníci zapojit do ankety a hrát o poukázky na nákup.

„Řadu S-BUDGET si naši zákazníci za pět let existence na českém trhu velmi oblíbili. Také proto ji neustále rozšiřujeme a obohacujeme o novinky, naposledy o Energy drinky, které si může náš zákazník dopřát hned ve třech nových osvěžujících příchutích a užít si tak léto s chutí limetky, brusinky nebo borůvky," říká Martina Malcová, vedoucí oddělení marketingu společnosti SPAR ČOS. „U příležitosti 5. výročí značky jsme rovněž připravili mnoho marketingových aktivit. Například soutěžní anketu, v níž budou zákazníci vyjadřovat svůj názor na design balení S-BUDGET produktů. Značka S‑BUDGET se mimo jiné také vydala na putování po českých hradech a zámcích v rámci projektu „Otevřte 13. komnatu". Kompletní nabídku výrobků S‑BUDGET představí i speciální leták," dodává Martina Malcová.

Oslavte 5. výročí značky S-BUDGET a vyhrajte poukázky na nákup

Od 22. července probíhá anketa, jejíž účastníci mohou hrát o poukázky na nákup v prodejnách SPAR a INTERSPAR. Zákazníci v anketě vyjádří svůj názor na obaly produktů řady S-BUDGET. Balení výrobků této privátní značky prošlo za pět let její existence vývojem od jednoduchého zeleného obalu přes kreslené znázorňující obrázky až k současné moderní variantě focených imagí. Soutěž proběhne prostřednictvím anketních lístků, které zákazníci po vyplnění vhodí do sběrných boxů přímo v prodejnách společnosti SPAR ČOS.

(tz)