Katerina Stehlikova 2Kateřina StehlíkováUž jste kupovali nebo prodávali dům či byt, chtěli rozšířit a modernizovat svoji nemovitost? Pokud ano, víte, kolik je s tím spojeno času, nervů, starostí a nečekaných komplikací, často i nepříjemných překvapení. Jistě byste si přáli mít v té chvíli na své straně erudovaného a vždy připraveného přítele, na nějž bude spolehnutí. Komerční banka vyslyšela přání klientů a pod názvem Cincink přišla s takovým pomocníkem. Není to jen další realitní portál s bezplatnou inzercí, ale partner nabízející komplexní služby, odborné poradenství, financování, stěhování a mnohé další. S autorkou a šéfkou projektu Kateřinou Stehlíkovou jsme hovořili nejen o novém produktu, ale také o ní samotné.

Jak byste se charakterizovala?

Když bych měla sama za sebe shrnout do pár vět – tak určitě je pro mě důležité pracovat na projektech, které mají přesah a jejich cílem je lidem pomoci s konkrétním problémem. Baví mě jít postupně s myšlenkou od první idey až k její finální realizaci, kde vidím výsledek. Nápadů mám spousty, ale troufám si říct, že mi nechybí ani sebereflexe k tomu, co jde a co nejde uskutečnit. A v okamžiku, kdy se do nějakého tématu zamiluji, tak se jako správný buldoček zakousnu a nepustím, dokud nenajdu řešení.

Proč jste zareagovala v Komerční bance na výzvu vytvořit nový start-up? Měla jste hned na začátku nápad, na němž se dalo stavět?

Ano, stěžejní pilíř celé myšlenky byl jasný už od začátku. Můj nápad stál na konceptu ekosystému realitních služeb pro klienty KB, kteří kupují nebo prodávají nemovitost. Tato idea je velmi blízko již realizovanému projektu. V průběhu získávání insightů od klientů
i realitních makléřů jsme se dozvěděli, že téma je mnohem širší než jen čistě nabídka služeb.
Naše vize je pomáhat klientům řešit otázky „Jak dobře koupit“ a „Jak dobře prodat“ nemovitost od začátku do konce. Každý jsme jiný, máme jiné potřeby a ocitáme se v různých situacích. Při řešení bydlení jde obvykle o vysoké částky peněz, pro mnoho lidí celoživotní úspory. Svěřit obchod do rukou odborníků má tak na trhu své místo. Proto vznikl Cincink, abychom pomáhali lidem správně se rozhodnout. Jak těm, co chtějí pomoc odborníků na reality, tak těm, co chtějí prodat nebo koupit sami na vlastní pěst.

Co bylo pro vás nejobtížnější při tvorbě a realizaci nového konceptu?

Cincink vizualizace 1Sebelepší nápad nikdy nezrealizujete sami. Klíčové pro jakýkoliv projekt je mít v týmu profíky, kteří se zároveň ztotožní s vizí realitního portálu, kde se vše točí kolem potřeb klienta, a ne nikoho jiného. Tedy postavit tým lidí, kteří naplno s myšlenkou proklientsky orientovaného realitního portálu souzní. Nový obchodní koncept by ale rozhodně neměl být postaven na jediném nápadu. Je to dále o mravenčí práci spočívající v navrhování řady prototypů, jejich testování, ladění textace a UX, a to vše znova a znova dokola.

Cincink zní spíš jako dětská hra než seriózní realitní projekt... Proč ten cinkající zvoneček?

Cincink je primárně o lidech a řešení jejich potřeb spojených s bydlením. A tento proces je často spojen se strachem a obavami – vždyť dům nebo byt každý z nás kupuje maximálně jednou dvakrát za život. Hodně jsme přemýšleli, co chceme. Aby lidé, když se vše podaří, mohli vnímat ty šťastné emoce, a radost z nového bydlení měla svůj zvuk.

Když Cincink dostal prostor a běží, v čem spočívá nyní vaše úloha?

Cincink se vlastně právě rozběhl. V beta verzi pracoval od června a v ostré verzi byl spuštěn a veřejnosti představen začátkem října loňského roku. Moje role je stále více rozkročena od strategického rozvoje přes navazování spolupráce s vybranými partnery až po motivaci a challengování celého týmu.

Kam se podle vašeho názoru posunou služby v tomto oboru? Vidíte ještě další příležitosti k rozvoji, máte další nápady?

Nápadů máme dost a novinky i další služby budeme postupně představovat.

Co vám dává energii?

Impulzy od klientů, že podobná služba je potřeba a pomáhá. A také úžasná parta lidí, kteří denně pracují ze všech sil na tom, jak v oboru realit udělat člověka šťastnějším, zbavit ho starostí, pomoct s těžkým a velkým rozhodnutím, splnit si sen. Jsme na začátku, takže také zakopáváme, to k tomu patří. Ale máme velkou ambici přinést do tohoto oboru něco víc než jen bezstarostný a úspěšný prodej nebo koupi nemovitosti.

mnoho nových nápadů
popřál Pavel Kačer