FH13_B001_G15774_COVER_A_16.jpgVánoce procházejí našimi domovy i pracovišti ve spojitosti s mnohými kouzly. Ta neopakovatelná atmosféra, která vstupuje do našich duší jen jedinkrát v roce, se nedá vytvořit v žádném jiném ročním období. V prosinci více než kdy před tím toužíme nadechovat se vůní koření, cítit ozdravující silice, zapalovat svíčky, které vnášejí v tuto dobu do našich domovů i kanceláří hřejivé světýlko nevyslovených přání. Poetika místa roste, člověk odpouští hříchy a myslí jen na to dobré. Jak k těmto okamžikům může přispět značka PartyLite a její nádherné dekorace, převážně svíčky, naznačila Lucie Záleská, Sales Director pro Českou republiku, Slovenskou republiku a Polsko:

Máte voňavý, líbivý sortiment. Aby se dostal ve správný čas k zákazníkům, kteří jej ocení, je potřeba mít dobrou strategii a spolehlivý tým lidí kolem sebe...

Samozřejmě náš systém je propracovaný, je to naše know-how. Naše svíčky a dekorace se k zákazníkovi dostávají po pár dnech po objednání u poradkyně PartyLite. Klienti oceňují naši serióznost a perfektní služby, které ctí etiku podnikání. A samozřejmě líbivé a vysoce jakostní produkty.

Aplikujete metodu osobního prodeje. Jeho výhody jsou známé a přinášejí celosvětově ověřitelné výsledky. V čem tkví kouzlo?

Kouzlo tkví v přímém kontaktu poradkyně a zákazníka, kdy poradkyně dokáže ukázat výrobky přímo, vysvětlit přednosti našich svíček a svícnů, poradit, jaký výrobek je vhodnější pro daného zákazníka než třeba jiný. A hlavně poradkyně poskytují servis svým zákazníkům v případě výměny zboží či jakékoliv problému. To je ceněnou výhodou. Zákazník vždy dostane všechny potřebné informace o výrobcích, a hlavně také ví, na koho se může vždy obrátit.

Jak jste se vy osobně dostala právě k této značce? Čím vás oslovila?

Pracovala jsem ve společnosti, která se zabývá přímým prodejem. Měla jsem skvělý tým lidí kolem sebe, dobré finanční ohodnocení a má práce mě nesmírně naplňovala. Jednoho letního dne jsem byla oslovena „headhunterskou“ společností a byl mi nabídnut rozjezd „start up“ společnosti PartyLite Česká republika a Slovensko. Okouzlily mě nádherné vůně a dekorace na prvním setkání. Byla to pro mě neuvěřitelná výzva a jsem ráda, že jsem byla ve správný čas na správném místě. Mým úkolem bylo postavit síť poradkyň a lídrů PartyLite a zároveň vybudovat zázemí v podobě fungující pobočky PartyLite Česká a Slovenská republika. Jsem nesmírně pyšná na tým poradkyň a lídrů PartyLite, jelikož jsme za uplynulých pět let společně udělali velký kus práce. Máme desetitisíce spokojených zákazníků, kteří si užívají naše svíčky a dekorace. Jejich spokojenost je naší motivací.

Na českém trhu nejste dlouho, přesto se máte již čím pochlubit. Prozradíte?

Pro někoho je pět let doba předlouhá, pro někoho okamžik. Za námi je vidět kus práce. Můžeme se pochlubit tím, že PartyLite reprezentuje více než 7400 poradkyň a celou naší prací zkvalitňujeme prostředí kolem nás. Každý z nás si v uspěchané době, ve které žijeme, chce chvilku odpočinout v přítomnosti svých nejbližších nebo i sám. Proč ne třeba s plamínkem kvalitní voňavé svíčky? Prostě snažíme se vytvářet pohodu. A to se dnes hodně cení.

Reprezentujete společnost nejen v České republice, ale také na Slovensku a v Polsku. Jak se liší zvyklosti zákazníků v jednotlivých zemích?

Samozřejmě se liší, i když jsem si to zpočátku moc nemyslela. Vždy jsem se domnívala, že na Slovensku a v Polsku se budou prodávat nejvíce adventní svícny, betlémy a andělé, a je tomu úplně naopak. V České republice lámeme rekordy v prodeji již zmíněných svícnů. Ale mezi nejprodávanější vůně ve všech 3 zemích patří svůdný fík, ledové jahody a levandulový květ.

Období Vánoc, ale patrně i celého podzimu a zimních měsíců je váš čas, lidé atmosféru se svíčkami milují, zpříjemňují si domácí prostředí, a to již patří k životnímu stylu řady domácností. Svíčky a dekorace jsou i vítaným dárkem. Z čeho lze právě nyní vybírat?

U PartyLite je výhodou, že každý zákazník si vybere tu svou vůni a velikost svíčky, která mu vyhovuje. Z 55 vůní a různých druhů svíček, které nabízíme, si skutečně tu svou zvolí každý. Mezi nejprodávanější v předvánočním období patří kořeněné a výraznější vůně jako např. karmínové lesní plody, skořicový třpyt, vánoční koření a Aspen, jedle balzámová. Z dekorací mezi zákazníky jsou nejoblíbenější skleněné svícny, které lze zdobit dle nálady, ročního období či interiéru.

Mohou si u vašich prodejců objednat i firmy?

Samozřejmě! Nic nebrání tomu, aby právě i firmy s našimi poradkyněmi komunikovaly a objednávaly dekorace. V té souvislosti mne napadá, že spokojenými zákazníky PartyLite jsou různá wellness centra a hotely, kde rádi dekorují a pálí kvalitní svíčky. Každý zákazník je vítán, každého rádi potěšíme.

ptala se Eva Brixi