Rodinný pivovar BERNARD získal v rámci Slavností piva v Táboře sedm, tedy celkově nejvíce ocenění ze všech zúčastněných pivovarů. Těch se v rámci jedenáctého ročníku prestižní soutěže účastnilo více než sto.

Rodinný pivovar BERNARD zabodoval  se svojí čtrnáctkou OX, která získala první místo mezi světlými speciály. V rámci ochucených pivních nápojů pak získal dokonce první i druhé místo za nealkoholické nápoje Bernard s čistou hlavou Višeň a Švestka. V nejprestižnější kategorii Zlatá pečeť získal pivovar třetí místo.

„Ohodnocení našeho piva na Táborských slavnostech piva nás velice potěšilo. Na soutěžích kvalita nestojí, na druhou stranu je to pro nás jednoznačné potvrzení toho, že jsme se vydali správným směrem,“ řekl spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard. „Na vavřínech se ale rozhodně usnout nechystáme,“ dodal.

Soutěž probíhala jako anonymní degustace, které se kromě sládků letos poprvé také zúčastnili studenti Střední průmyslové školy potravinářských technologií Podskalská Praha a doktorandi z VŠCHT Praha. Ti posuzovali dohromady přibližně 460 vzorků ve dvaceti kategoriích.

Ocenění převzali spolumajitelé Rodinného pivovaru BERNARD Josef Vávra a Stanislav Bernard.

2.jpgDo pražských ulic vyjede další elektromobil smart ed (electric drive). Po pražské záchranné službě začne využívat toto ekologické vozidlo i pražská zoologická zahrada. Na roční zkušební provoz jí ho zdarma zapůjčí energetická společnost E.ON. Jen o pár dní předtím předali zástupci E.ONu a Mercedes-Benz totožný vůz Zdravotnické záchranné službě hlavního města Praha.

Společnost Home Credit, která se specializuje na spotřebitelské úvěry, půjčila v roce 2010 českým domácnostem 8,4 miliardy korun. Ve srovnání s rokem 2009, kdy poskytla českým domácnostem 7,7 miliardy, se jedná o bezmála 10% nárůst. 

PICT0014.jpgKolegiální součinnost dvou státních institucí vedla k vzájemné dohodě mezi Národním muzeem
a Národní galerií v Praze o vytvoření nové společné expozice z fondů obou institucí v paláci Kinských.  Nová expozice představí v jednom celku velké kultury starověku – jak kolekce umění Egypta, Předního východu a antiky z Národního muzea, tak sbírky asijského umění z Národní galerie.

Karikatura - wc a občerstvení na pobočkách.jpgJiž čtvrtý ročník soutěže Ideální banka 21. století, který organizuje Poštovní spořitelna a server bankovnipoplatky.com, dospěl do finále. Z celkově došlých 143 studentských prací a video projektů byli odbornou porotou vybráni koneční vítězové v jednotlivých kategoriích, kteří získali ceny v celkové hodnotě 100 tisíc korun. Studenti si svá ocenění převzali 8. února na slavnostním vyhlášení v pražském hotelu Rott.

Babypoint na veletrhu PRODÍTĚ v roce 2010_obr.01.jpgSpolečnost Babypoint, přední český výrobce, dovozce a distributor dětského zboží, zve všechny zájemce, kteří se chtějí seznámit především s novinkami v nabízeném sortimentu pro rok 2011, k účasti na Mezinárodním veletrhu potřeb pro dítě PRODÍTĚ. Již osmý ročník tohoto mezinárodně významného veletrhu se uskuteční ve dnech od 10. do 13. března v areálu brněnského výstaviště. Společnost Babypoint pro návštěvníky připraví jednu z největších expozic o rozloze 183 m2, kde budou prezentovány jak novinky v sortimentu značky Babypoint, tak inovované kolekce autosedaček norské značky BeSafe či kočárků X-lander, které k nám Babypoint dováží. Jako každý rok, i letos čeká na návštěvníky stánku spousta překvapení.

s.Oliver_foto.jpg
Společnost s.Oliver CZ, s.r.o., česká pobočka úspěšné světové lifestylové firmy s módou pro ženy i pro muže, zahájila nový rok 2011 výběrem PR agentury. Od února 2011 tak bude značku s.Oliver v komunikaci s českými médii zastupovat agentura Privilege PR, s.r.o., která na přelomu roku oslavila již 10 let od svého založení. „Věříme, že čerstvě uzavřená spolupráce s novou agenturou pro nás bude přínosem a povede k dalšímu zviditelnění naší značky," řekla Pavla Pirklová, Marketing Coordinator firmy s.Oliver pro Českou a Slovenskou republiku, a dodala: „Při výběru jsme kromě praxe v oboru či kvality zpracované nabídky zohlednili také velikost firmy. Máme zkušenost, že menší agentura se nám jako klientovi více věnuje a lze s ní navázat užší a dlouhodobější spolupráci." Mezi prvními společnými projekty bude mj. představení nové produktové řady dámské business módy s.Oliver Selection.

Aktuální vydání v PDF

Březen 2025

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Kniha mesice MB unor 2025 ADHD jako vyhoda Hansen kniha GradaADHD jako výhoda

Porucha, která pomáhá k úspěchu

Anders Hansen

Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po neúspěchu. Tato kniha od renomovaného švédského lékaře vás provede cestou, jak z ADHD udělat svou výhodu.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB