KV Always ČBFMnoho talentovaných mladých dívek přestává s nástupem puberty sportovat. Co za tím ale stojí? Důvodů, proč se tak děje, je několik: nízké sebevědomí, negativní reakce na změny jejich těla v pubertě při sportování nebo omezený rodinný rozpočet, kvůli kterému se dívky často musí vzdát svého oblíbeného sportu. Značka Always se proto spojila s Českou basketbalovou federací a rozhodla se udržet dívky ve hře. Aby už žádný talent nepřišel vniveč. A díky probíhající kampani v prodejnách Albert se do pomoci můžete zapojit i vy.

 

Hýbat se je důležité pro každého bez ohledu na ambice

Puberta je pro mnoho sportujících dívek zlomovým okamžikem. Jejich organismus prochází řadou změn, které ne vždy okolí přijímá přirozeně, bez posměšků a s pochopením. Kromě toho se u nich začíná objevovat také menstruace, která je pro řadu dívek překážkou ve sportování.
Sportování je ale pro dívky důležité z několika důvodů. Sport a pravidelný pohyb pomáhá dívkám rozvíjet jejich sebevědomí a důležité životní dovednosti, jako je například odolnost a disciplína. Pomáhá jim také zlepšovat duševní zdraví, náladu a psychickou pohodu. V neposlední řadě je významným prvkem jejich života, díky kterému získávají přátele na celý život.

Pomozte udržet dívky ve hře!

Značka Always, která se řídí heslem dodávat ženám sebevědomí a stát při nich během všech jejich aktivit a výzev, se proto rozhodla dospívající dívky podpořit, aby se už nemusely kvůli svému okolí nebo financím vzdávat svých snů a radosti z pohybu. Pokud i vám záleží na tom, aby nepřicházely o možnost sportovat, můžete je podpořit v rámci nové kampaně značky Always Udrž ji ve hře i vy.
Stačí, když v termínu od 4. 7. až do 1. 8. zakoupíte dámské hygienické potřeby Always v prodejnách Albert a automaticky přispějete České basketbalové federaci, která vybranou částku použije na podporu dívek v ČR, aby u sportu zůstaly.
„Konat dobro je jedním z hlavních poselství společnosti Procter & Gamble. Jsme rádi, že se nám povedlo navázat partnerství s Českou basketbalovou federací a díky tomu můžeme pomoci další řadě českých talentovaných sportovkyň a udržet je ve hře,“ řekl Neven Kružljak, marketingový ředitel Procter & Gamble.
Martin Peterka, marketingový ředitel České basketbalové federace, k tomu dodal: „Jsme rádi, že se nám povedlo společně s Procter & Gamble spustit tento projekt. Víme totiž, že sportování dívek během puberty a pokračování ve sportu bývá mnohdy problematické. Procházejí různými fyzickými i psychickými změnami, které často vyústí v to, že sportovat přestanou. Vítáme proto jakoukoli aktivitu, která nám pomůže dívky u basketbalu udržet.“

Pro více informací o kampani Always Udrž ji ve hře a způsobu, jak sportujícím dívkám pomoci navštivte následující webové stránky: https://mujsvet-pg.cz/albertkhp

(placená prezentace)