Poštovní spořitelna pokračuje v propagaci svých spořících produktů, které jsou souhrnně známy jako Era spoření. Nyní startuje další vlna kampaně, rozvinutá o nové prvky, jejichž cílem je působit na klienty v osobnější rovině. Hlavní myšlenkou je poukázat na vysokou dostupnost nabízených produktů. Součástí kampaně je soutěž o hodnotné ceny spočívající ve sbírání samolepek se symbolem jahod.

„Pomocí této kampaně chceme klientům především ukázat, že jejich prostředky ze spoření jsou opravdu dostupné kdekoliv a kdykoliv. Ať už u nás mají spořící účet nebo termínovaný vklad, v případě potřeby jsou jim peníze vždy k dispozici," popsal novou kampaň Aleš Pospíšil z Poštovní spořitelny.

S různou formou podpory Era spoření se může setkat každý na mnoha místech po celé České republice. Mimo tradičních propagačních cest, jakými jsou televize a tisk, vyráží kampaň také do ulic, kde mohou lidé sbírat samolepky nebo magnetky v podobě jahod a zúčastnit se mnoha netradičních promo akcí po celé ČR. Soutěžící si mohou také vypěstovat vlastní jahody na stránkách www.erasporeni.cz, kam se zároveň zadávají veškeré kódy z nalezených předmětů a zapojit se tak do soutěže o zajímavé ceny. Výhra je velice lákavá - 3 x 10 000 Kč a tisíce dalších cen. Na stránkách jsou i bližší informace o spořících produktech a kalendář se spoustou zajímavých akcí, které stojí za to navštívit.

Mezi produkty Era spoření patří zejména Era červené konto, které nemá žádnou výpovědní lhůtu a peníze je tak možné kdykoli okamžitě vybrat. Účet se ovládá přes internetové bankovnictví nebo po telefonu a k výhodné úrokové sazbě přidává také zdarma vedení a správu konta. Era termínovaný vklad zase zaručuje jistý výnos, i v době poklesu úroků na trhu se úroková sazba během doby trvání vkladu nesníží. Klienti navíc nemusí mít strach z nenadálých výdajů, neboť mohou kdykoli vybrat až 20 % uložených peněz, a to bez poplatku za předčasný výběr.

Součástí spořících produktů je také Era první konto, jehož zvýhodněný úrok a žádná omezení či sankce pomohou našetřit dětem peníze pro vykročení do dospělosti. Rodiče navíc mohou od 10 let věku dítěte převést konto bez změny čísla na Era osobní účet, kde se jejich potomek naučí nakládat s penězi. Pokud nebudou chtít, aby se dítě dostalo ke všem penězům, jednoduše jim na jejich Era osobní účet převedou jen část vkladu.

Založení kteréhokoli ze spořicích produktů je jednoduché a snadné. Zákazníci mají k dispozici Finanční centra PS, pobočky České pošty po celé republice, webové stránky či internetové bankovnictví nebo finanční poradce ČMSS.

Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky a.s.

(tz)