dmJiž pošestnácté se v Praze v rámci společenského galavečera konference Retail Summit udělovala prestižní ocenění v soutěži Mastercard Obchodník roku 2018. Dne 5. 2. 2019 byly oceněny společnosti, u kterých zákazníci oceňují kvalitu produktů a služeb. Společnost dm drogerie markt potvrdila své kvality a obhájila loňské vítězství v oborové kategorii „Obchodník s drogerií a parfumerií“.

Za společnost dm přebral ocenění Ing. Jiří Peroutka, manažer komunikace (na snímku vpravo). O výsledcích rozhodli svými hlasy samotní spotřebitelé. Ocenění za dm drogerii markt přebral Ing. Jiří Peroutka, manažer komunikace. „Výsledek nás i letos velice potěšil, o to více, že nás zákazníci ocenili opakovaně. Vnímáme ho jako uznání za to, že cesta, kterou jsme se vydali, je správná, a i nadále se budeme snažit zákazníkům nabídnout ten nejlepší nákupní zážitek v našich kamenných prodejnách i v online shopu dm.“

O společnosti dm drogerie markt Česká republika

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 228 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3.341 spolupracovníků. V obchodním roce 2017/2018 vykázala dm v České republice obrat ve výši 9,522 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či dm značku trend IT UP.

(tz)