Akciová společnost MISS AEROBIK se stala novým vlastníkem soutěže Miss Aerobik a převzala všechna práva umožňující jí počínaje rokem 2009 soutěž pořádat. Nový management přichází s inovovaným, ambiciózním konceptem Miss Aerobik 2009.

Do projektu vstoupil silný finanční investor Natland Group, díky kterému došlo k dalšímu výraznému posunu vize projektu. Navíc byl sestaven nový profesionální managament, který má bohaté zkušenosti z oblasti showbusinessu a televizní produkce, z mezinárodního obchodního prostředí, modelingu a organizování soutěží krásy a sportovních soutěží. „Naší vizí je představit soutěž, jejímž cílem je propagovat aktivní životní styl a spojením ženské krásy a sportu podněcovat ke zdravému způsobu života. Svým charakterem, originalitou a netradičním zpracováním se chce projekt ještě více odlišovat od podobných soutěží v oblasti krásy a sportu,“ říká Mgr. Jitka Mikolášová, výkonná ředitelka Miss Aerobik a.s.
Prestižní společensko-sportovní show Miss Aerobik má své významné místo na českém mediálním trhu. Sledovanost finálového večera během uskutečněných třinácti ročníků dosahovala až 1,6 milionu diváků. Inovovaný koncept Miss Aerobik staví na unikátním propojení sportu, aktivního životního stylu a ženské krásy.
Soutěž vyvrcholí celorepublikovým finále, které se uskuteční v Praze a má ambice být vysíláno poprvé v přímém přenosu na celoplošné televizní stanici v sobotním hlavním vysílacím čase.

Mezi novinky ročníku 2009 patří omlazená, dynamická image a strhující sportovní náboj. Nový projekt bude na očích nejen během regionálních kol, semifinále a finále, ale také v období šestiměsíční přípravné fáze finalistek. Během té dojde k propojení s trenéry aerobiku, lektory rétoriky, etiky, modeligu, konzultanty zdravé výživy a především s osobnostmi ze světa showbusinessu a představiteli sportů jako je golf, sjezdové lyžování, automobilové či motocyklové závody a adrenalinových sportů.
Regionální kola probíhají od března v 11 městech po celé republice. Pod vedením lektora Romana Ondráška si mohou zasoutěžit nebo jen zacvičit děti, dívky a ženy ve všech věkových kategoriích. Hlavní kategorií zůstává Miss s věkovým limitem 18-30 let. „Je pro nás ctí, že záštitu nad Miss Aerobik Tour 2009 převzal Ondřej Liška, ministr školství, mládeže a tělovýchovy,“ zdůrazňuje Mgr. Jana Čejková, ředitelka soutěží Miss Aerobik. Role moderátora se ujal Vlasta Korec.
Letos poprvé bude udělen titul Miss Aerobik Star pro finalistku, která v mezidobí semifinále a finále, tedy během 6ti měsíců, dokáže nejlépe vylepšit svou fyzickou kondici. V této souvislosti je připravena spolupráce s fitness kluby, divácké soutěže a ankety i další doprovodné interaktivní podprojekty. Finalistky soutěže a tým profesionálních poradců se také vydají na turné do regionů s programem „Akademie krásy“.

Zajímavé momenty budou příznivcům zprostředkovány prostřednictvím jak tradičních médií, tak i netradiční formou v podobě internetové televize, komunitních internetových platforem a interaktivních webových stránek www.missaerobik.cz.
„Miss Aerobik objevuje krásné sportující dívky, které jsou nejen modelkami. Soutěžící se prezentují jako cílevědomé osobnosti se zaměřením na aerobik a další sportovní disciplíny,“ říká ředitelka modelingové agentury Miss Aerobik Models Monika Horáková, která je sama držitelkou titulu Miss Aerobik 2007. Nově vzniklá agentura spadá pod Miss Aerobik a.s. a zastupuje finalistky soutěže na českém trhu.
Více informací na www.missaerobik.cz.

/tz/