IMG_2497.jpgÚterní ráno se v prodejnách dm nese ve znamení fialové. Hloučky zákazníků oděných ve fialové košili, fialové sukni či jen s fialovým proužkem ve vlasech s úsměvem přicházejí k pokladnám a pracovníci dm jim s poděkováním za jejich věrnost předávají malou kytičku, jak jinak než ve fialové barvě. To není apríl, ale skutečnost. Pro všechny, kdo v úterý 1. dubna přijdou slavit 5 let dm zákaznické karty do kterékoliv prodejny dm po celé České republice a vyladí svůj outfit do fialova, připravila společnost dm dárek v podobě květiny zdarma.

Fialová je totiž již pět let barvou dm active beauty karty, která zákazníkům dm přináší výhody dm active beauty světa výhod. U příležitosti oslav 5 let dm zákaznické karty přichází společnost dm rovněž s mnoha změnami v samotném programu a přibližuje tak své výhody ještě více svým zákazníkům. Jednodušší čerpání výhod, nové výhody dostupné pro více zákazníků, pestrý výběr terminalových aktivit, to je jen malý výčet výhod, jaké zákazníkům přináší členství v dm active beauty světě výhod.

O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 216 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Ing. Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2270 spolupracovníků. V obchodním roce 2012/2013 vykázala dm v České republice obrat ve výši 6,513 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit či Sundance.

(tz)