s.Oliver_Image foto_02_zmenseno.jpgNěmecká módní a lifestylová značka s.Oliver letos slaví 10 let od vstupu na český a slovenský trh. Výročí připadá na podzim, kdy značka posiluje prezentaci v outdooru, printu, na internetu i v místech prodeje. Kampaň se zacílením na koncové zákazníky nese jednotné sdělení: 10 LET S VÁMI - MY SLAVÍME, VY ROZBALUJETE. V průběhu listopadu každý nakupující u s.Oliver (v českých i slovenských kamenných prodejnách) obdrží dárek. U pokladny si zákazníci sami vyberou některou z dárkových krabiček, ve kterých se ukrývá řada překvapení, od slev na příští nákup přes trendy tašku či kosmetiku až po nákupy zdarma.

Pro venkovní prezentaci byly zvoleny osvědčené CLV nosiče, realizované firmami JCDecaux a EuroAWK. Jedná se o přibližně 200 ploch v České republice a 100 nosičů na Slovensku. Přičemž se střídají tři vizuály, respektive outfity s již popsaným sdělením 10 LET S VÁMI - MY SLAVÍME, VY ROZBALUJETE. Na tuto prezentaci navazuje inzerce v pěti vybraných lifestylových časopisech. Opomenout nelze ani online média, především Facebook, mailing v rámci věrnostního programu a propagaci v místech prodeje. „Při rozdělování dárků samozřejmě myslíme na naše klubové zákazníky, pro které máme na třetí listopadový týden připravenu speciální věrnostní akci. V závěru měsíce pak proběhne týden eventů v pasážích nákupních center," doplňuje Petr Lubojacký z marketingu s.Oliver CZ&SK. Záměrem kampaně je propojit brand, trade a event marketingové aktivity. V průběhu listopadu žádný zákazník, který nakoupí u s.Oliver, neodejde s prázdnou. Na nakupující u pokladen čekají dárkové krabičky s překvapením. Stačí si jen vybrat tu správnou, variantou je i nákup zdarma.

Pro více informací o značce s.Oliver navštivte www.soliver.cz nebo www.facebook.com/s.Oliver.cz.

O společnosti s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG

Společnost s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, přední módní a lifestylová firma, byla založena před více než 40 lety Berndem Freierem, který v roce 1969 v německém městě Würzburg otevřel první maloobchodní prodejnu „Sir Oliver" o rozloze 25 m2. V Německu firma sídlí dodnes, centrála s.Oliver se nachází ve městě Rottendorf. Během několika desítek let se firma stala jedním z předních módních řetězců nejen v Německu. V současné době patří s.Oliver mezi dvacet největších oděvních společností v Evropě.

„Skutečná móda pro skutečné lidi"

Módní a především také lifestylová značka s.Oliver pro celou rodinu zahrnuje celkem 11 segmentů a výrobních řad, počínaje dětmi inspirovanou řadou s.Oliver Junior a konče prémiovou řadou SELECTION by s.Oliver. Kromě vlastní značky firma nabízí také 12 lifestylových řad s produkty od 11 licenčních partnerů. V ČR se setkáme s produktovými řadami: QS by s.Oliver, odvážnou a spontánní módou pro mladé, s.Oliver Casual, sportovně elegantní módou s vysokým komfortem nošení, doplňky s.Oliver Accessories i prémiovou řadou SELECTION by s.Oliver, elegantní a zároveň pohodlnou business módou.

Prostřednictvím 205 vlastních prodejen, 351 franšíz, 2.864 obchodů „shop-in-shops" a 3.883 dalších prodejních míst firma působí ve 30 zemích světa. Každoročně rostoucí obrat firmy s téměř 7.200 zaměstnanci se v roce 2012 vyšplhal na 1,53 miliardy Eur (obrat skupiny včetně licenčních produktů). Od srpna 2006 značku s.Oliver mediálně podporovala po dobu téměř dvou let zpěvačka Anastacia. V roce 2009 byla v ČR, po distribuci značky prostřednictvím franšízy, založena samostatná pobočka s.Oliver CZ s.r.o., spadající přímo pod německou centrálu. V rámci ČR pořídíte sortiment s.Oliver v 15 vlastních prodejnách, více než 40 partnerských obchodech, vybraných hypermarketech sítě Globus i na e-shopech (např. Mall.cz).

www.soliver.cz a www.facebook.com/s.Oliver.cz

(tz)