Oblíbená privátní značka SPAR na jaře rozšiřuje řady svých výrobků a přináší zákazníkům čerstvé novinky. Značka, jejíž portfolio zahrnuje okolo 340 produktů napříč celým sortimentem, představí například tři nové druhy pizzy, SPAR mléčný řez, nebo SPAR popcorn a mnoho dalšího. Zákazníci mají navíc nyní možnost zapojit se do velikonoční soutěže a vyhrát dárkové koše s výrobky privátních značek SPAR nebo nákup v hodnotě až 5 000,- Kč.

„SPAR ČOS patří k obchodním řetězcům s nejvyšším podílem privátních značek v sortimentu," říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS. „Jednotlivé privátní značky představují ucelené řady výrobků, u nichž se spotřebitelé mohou spolehnout nejen na příznivou cenu, ale především na kvalitu, za kterou ručíme. V uvádění nových výrobků na trh jsme navíc velmi aktivní. Letos na jaře se naši zákazníci mohou těšit například na novinky oblíbené privátní značky SPAR, která dlouhodobě patří k nejprodávanějším privátním značkám v síti našich prodejen. Mezi nejoblíbenější výrobky této značky patří především chlazené výrobky, uzeniny, mouky, listové těsto, ale i hranolky a utopenci," dodává Martin Ditmar.

Novinky značky SPAR
Letošní novinkou na trhu jsou například nové tři druhy limonád SPAR limo v příchutích Tropic, Orange a Jablko, SPAR předsmažené sýry, SPAR sušenky s příchutí skořice a kakaa, SPAR kondenzované mléko 500 ml, konzervovaná SPAR rajčata celá a krájená, SPAR Duolini nebo 8 druhů vynikajících čajů SPAR.
Letos na jaře se mohou zákazníci těšit například na tři druhy nové oblíbené SPAR Pizzy, SPAR mléčný řez, SPAR garnely, nové dva druhy chlazených SPAR Baguett, SPAR vlnky hranolky, SPAR Popcorn a SPAR Fresh ústní vodu.
Velikonoční nadílka v Intersparu
Velikonoční nadílka v Intersparu s sebou letos přináší i velikonoční soutěž o dárkové koše privátních značek SPAR a o poukázky na nákup v hodnotě dva, tři a pět tisíc korun. Soutěž probíhá ve čtyřech kolech. Pro účast v soutěži stačí třikrát v jednom kole navštívit prodejnu Interspar, zakoupit vždy minimálně 1 výrobek označený velikonoční kraslicí a zaslat prostřednictvím 1 SMS zprávy 3 unikátní kódy z jednotlivých účtenek. V každém kole bude vybráno 10 výherců, kteří získají dárkové koše s výrobky privátních značek SPAR v hodnotě 1 000,- Kč. Na závěr budou ze všech došlých SMS vybráni 3 výherci, kteří získají hlavní výhru - poukázku na nákup v hodnotě dva, tři a pět tisíc korun.
Soutěž probíhá ve čtyřech kolech v těchto termínech:

1. kolo: 6. - 12. 3. 2013
2. kolo: 13. - 19. 3. 2013
3. kolo: 20. - 26. 3. 2013
4. kolo: 27. 3. - 2. 4. 2013


Úplná soutěžní pravidla jsou umístěna na www.interspar.cz .

Značka SPAR - nízké ceny, při nichž kvalita netrpí
Privátní značka SPAR představuje kompletní řadu kvalitních výrobků s cenou sníženou oproti konvenčním produktům až o 30 %. Nižší cena výrobků SPAR přitom neznamená automaticky sníženou kvalitu. Příznivých cen je dosaženo pečlivým výběrem dodavatelů a mezinárodními nákupy ve velkých objemech. Neméně významná je i skutečnost, že pod kontrolou jsou i náklady na obaly a marketing. Všechny výrobky procházejí kontrolou kvality a jsou kontrolovány nezávislými institucemi. Důkazem kvality výrobků pod privátní značky SPAR mohou být i úspěchy v nezávislých testech .

Více informací na:
www.interspar.cz
www.facebook.com/Interspar.cz Staňte se našimi fanoušky!

(tz)