vizual Zuzana Gavendová.jpg

„Letošní sezona v líčení přináší oživení v podobě svůdných barev, které zvýrazní oči jemnými pastelovými tóny. Trendy je i vrstvení barevných tónů a kombinování výrazných barev a barevných efektů,“ zdůraznila Zuzana Gavendová, školitelka značky ARTISTRY, již na českém trhu zastupuje společnost Amway.

Aby líčení dlouho vydrželo a působilo přirozeně, je třeba mít kvalitní podklad. „V létě je možné použít dlouhotrvající make-upy, které pleti dodají dokonalý vzhled, zakryjí případné nedostatky, a přitom nejsou nápadné,“ popsala Zuzana Gavendová.

Současné módní trendy v líčení nabízejí mnoho variací a vyhovují jak ženám, které dávají přednost ve zvýraznění partiím očí, tak ženám, které rády upřednostní svoje rty. „Černé linky jsou stále tím, čím je možné během líčení umocnit krásu oka. Sluší zejména dívkám a mladým ženám a jsou vhodným doplněním výrazného zdobení očních víček. Prim hrají oční stíny v tyrkysově modré barvě, přirozeně tělové a béžové tóny,“ sdělila.

Má-li žena výrazně nalíčené oči, je vhodné při krášlení rtů vsadit na střídmost. „V tom případě stačí použít jen barevné lesky, které rtům dodají na objemu a celkově jim přisoudí mladistvý vzhled,“ doplnila Zuzana Gavendová a pokračovala: „Pokud se žena rozhodne pro rtěnku, doporučujeme odstíny korálové, růžové a rtěnky smyslně malinových tónů.“

K dokonalému vzhledu obličeje patří i nanesení růže. „Tvářenka nabídne pleti rozzářený vzhled, bohužel ne všechny ženy ji používají.“ Barvu bychom měli volit podle pleti a já doporučuji i podle odstínu rtěnky. Osobně mám ráda korálový odstín,“ vysvětlila Zuzana Gavendová. Na léto by určitě neměl chybět pudr s 3D efektem z nové kolekce Pacifik light.

Tečkou v dokonalém líčení je zvýraznění řas. Z řasenek je možné volit typy, které dodají řasám objem a délku. Léto je i pravým okamžikem pro použití voděodolných řasenek. (red)

O společnosti Amway

Amway je jednou z předních rodinných firem se spotřebním zbožím na světě, která konečným spotřebitelům prodává více než 450 vysoce kvalitních výrobků z kategorií krása, zdraví a životní styl a péče o domácnost výhradně prostřednictvím nezávislých distributorů. Společnost byla založena roku 1959 v americké Adě a působí ve více než 100 zemích. V roce 2015 dosáhla obratu 9,5 mld. USD.