LG_truck vizualizace.jpgSpolečnost LG Electronics CZ (LG), která je světovým lídrem a inovátorem ve spotřební elektronice, domácích spotřebičích, informačních technologiích, mobilních komunikacích a v klimatizacích, se stala generálním partnerem filmu Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna. LG tak rozjíždí svoji jarní kampaň s televizory.

LG jako technologický inovátor v oblasti televizní zábavy se v letošním roce stal pro Českou republiku a Slovensko generálním partnerem nejnovějšího pokračování úspěšné série Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna. Snímek divákům znovu představuje zábavu, dobrodružnou atmosféru a humor, které byly hlavním důvodem obrovského úspěchu celé série - to vše navíc tentokráte v systému Disney Digital 3D. Film Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna uvede společnost FALCON a.s. 19. května 2011 s českým dabingem nebo v původním znění s titulky. Ve 3D pouze s dabingem. V rámci tohoto partnerství bude LG promítat trailer i na svých televizorech umístěných v elektro prodejnách.

„Divize Domácí zábava LG se rozhodla podpořit film, očekávaný hit letošního jara, ve 2D i ve 3D formátu s cílem poukázat na to, že patříme mezi lídry v oblasti vývoje 3D technologií, zejména pak nové generace 3D s označením LG CINEMA 3DTM TV," sdělil Martin Malý, tiskový mluvčí společnosti LG Electronics CZ.

V dubnu 2011 představilo LG nové televizory, které používají nejmodernější technologii pro zobrazení 3D, označovanou jakoLG CinemaTM 3D TV. Jedná se o nové 3D, která používá stejnou technologii jako nejmodernější digitální kina. Proto zákazníci, kteří si koupí LG CINEMA 3DTM TV, budou moci využít LG brýle, které dostali k televizi, také v kině. Tatáž technologie se objeví i u LG monitorů řady D42, ke kterým se budou distribuovat stejné brýle. Znamená to tedy, že koupí-li si zákazník LG CINEMA 3DTM televizor, dostane brýle, které bude moct využít jak v kině při sledování 3D filmů, tak i pro sledování 3D na monitoru. Technologie LG CINEMA 3DTM TV má u zákazníků obrovský úspěch. O tom svědčí i fakt, že během jednoho měsíce zaregistrovalo LG zvýšené množství objednávek o 3D modely televizorů.

„Jarní kampaň bude tvořit kinoreklama v síti českých multiplexů Cinestar, na Slovensku v kinech Palace Cinemas a Cinemax, včetně brandingu prostor a prezentace LG produktů ve foyer. Propagaci v kinech doplní soutěže o LG produkty ve fanouškovské skupině LG na sociální síti Facebook a hokejové HC Sparta Praha," dodal Martin Malý. Současně s tím společnost LG vyrazí v Česku i na Slovensku na své roadshow mezi obchodní partnery obrandovaným kamionem, ve kterém bude detailně informovat prodejce a management elektroprodejen o nových produktech s technologií LG CINEMA 3DTM TV. Nákup médií zajišťuje mediální agentura Mindshare, přípravu roadshow kompletně zastřešuje BTL agentura Fox Hunter.

(tz)