vizuálSpolečnost Danone podpořila myšlenku mobilních hospiců a zapojila se do Papučového dne. V tento den všichni podporovatelé, včetně zaměstnanců společnosti Danone, vyráží do práce a na veřejnost v bačkorách, aby upozornili na význam a nezastupitelnou roli mobilních hospiců, které umožňují umírajícím strávit poslední chvíle v domácím prostředí. Danone také na podporu kampaně upozorňující na problematiku mobilních hospiců věnuje částku 80 000 Kč a jejich klientům přispěje produkty Nutridrink.

„Společnost Danone je zavázána prostřednictvím našich aktivit i produktů Nutridrink zlepšovat kvalitu života seniorů a lidí se závažným onemocněním. Dlouhodobě například upozorňujeme na problematiku podvýživy seniorů a bojujeme proti ní. Nyní se zapojujeme i do podpory kvality života v jeho posledních chvílích, a to jak symbolicky, prostřednictvím Papučového dne, tak také finančně a produktově,“ vysvětluje Monika Ihnatková, Public Affairs Manager CZ.

Celkově Danone přispělo Fóru mobilních hospiců na podporu kampaně částkou 80 000 Kč a jejich 560 klientům věnuje balení Nutridrinku Multi Fibre čokoláda, což je tekutá výživa speciálně vyvinutá pro pacienty se zvýšenou potřebou energie a nedostatečným příjmem živin.

Mobilní hospice umožňují umírajícím strávit poslední chvíle důstojně a doma. Přinášejí do domácností odbornou zdravotní péči, informace a potřebnou podporu. Pomáhají rodinám doprovázet jejich blízké.

O společnosti Danone
Společnost Danone je největším světovým výrobcem čerstvých mléčných výrobků, produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Nabízí celosvětové značky, např. Activia, Actimel, Danette, Kostíci a Fantasia, produkty na rostlinném základě Alpro, Provamel a produkty dětské a klinické výživy spojené se značkou Nutricia – Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a další.

Danone v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě. Hlavním cílem Danone je přinášet zdraví prostřednictvím jídla co největšímu počtu lidí, téměř 90 % prodejů Danone je v současnosti realizovaných v kategoriích zdravých výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojené s životním prostředím a trvalou udržitelností zdrojů na celé, čím dál tím více propojené, planetě, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz.

(tz)