DSC_5422.jpgDne 22. září se v Praze uskutečnila benefiční akce s názvem Růžový večer pro Mamma HELP. Partneři pacientské organizace předali sponzorské dary na zajištění dalšího provozu poradenských center. Mezi nejvýznamnější partnery se zařadily Templářské sklepy Čejkovice s projektem Na zdraví s růžovým.

Měsíc říjen je věnován boji proti rakovině prsu. V rámci kampaně Říjen v růžové se řada českých firem rozhodla podpořit pacientskou organizaci Mamma HELP. V průběhu gala večera, který se uskutečnil dne 22. října v pražském Grand Hotelu Bohemia, předali zástupci partnerských firem finanční prostředky na zajištění dalšího provozu poradenských center.

„Jsem nesmírně šťastná, že se v letošním roce k této říjnové kampani připojila s velkou chutí a invencí řada nových partnerů. Svědčí to nejen o tom, že téma boje s rakovinou prsu oslovuje dnes řadu lidí, ale potvrzuje to též zájem managementu o smysluplné nasměrování společenské odpovědnosti firem," řekla Jana Drexlerová, ředitelka sdružení Mamma HELP.

Jeden z nejvýznamnějších partnerů, Templářské sklepy Čejkovice, předal výtěžek ze sbírky Na zdraví s růžovým ve výši 242 375 Kč. Od 1. května do konce září vyzývalo vinařské družstvo, abychom si připili na zdraví sklenkou růžového vína a pomohli ženám, které o své zdraví musí bojovat. Na konto Mamma HELP šla jedna koruna z každé prodané láhve růžového vína.

„Růžová vína patří mezi naše nejúspěšnější produkty. Jsme rádi, že prostřednictvím těchto vín můžeme podpořit ženy v jejich boji za zdraví", řekla obchodní a marketingový ředitel Templářských sklepů, Lukáš Lukáš, který v průběhu slavnostního večera předal symbolický šek ředitelce organizace.

Sdružení Mamma HELP je největší pacientská organizace s celorepublikovým působením, která se stará o ženy s karcinomem prsu. Snaží se také zlepšovat informovanost veřejnosti o výskytu, prevenci a možnostech léčby tohoto onemocnění. Od roku 2000 buduje síť poraden, kam se v současné době obrací přes 5300 klientek ročně.

(tz)