ROSSMANN Věrnostní kampSíť drogerií ROSSMANN zná své zákazníky a jejich přání. A proto v podzimním období spustila další věrnostní kampaň, tentokráte s názvem Elegantní na každém kroku. V rámci ní mohou nakupující za své nasbírané body v aplikaci ROSSMANN CLUB získat elegantní kousky světově známé německé značky Bugatti, jejíž produkty jsou proslulé kvalitou materiálu a čistým designem. Spektrum výrobků v kampani je široké, od elegantních a hřejivých šál v trendy barvách letošní sezóny přes peněženky až po tašky na cvičení, do práce nebo na prodloužený víkend. Akce trvá do 7. 12. 2021, nebo do vyprodání zásob.

Virtuální body může každý zákazník sbírat prostřednictvím mobilní aplikace v rámci oblíbeného věrnostního programu ROSSMANN CLUB. Zákazník obdrží za každých utracených 100 Kč jeden bod, který mu bude automaticky načten ve virtuální podobě do jeho mobilní aplikace, a to přímo na pokladnách prodejen ROSSMANN. Následně má zákazník možnost tyto body uplatnit při nákupu výrobků značky Bugatti s exkluzivní slevou. Například za 30 nasbíraných bodů má možnost zakoupit jednu z odměn již od 149,90 Kč a je jen zcela na něm, zda se rozhodne výrobek pořídit pro sebe nebo třeba jako vánoční dárek pro někoho ze svých blízkých.

„Věříme, že věrnostní kampaní s názvem Elegantní na každém kroku probíhající v programu ROSSMANN CLUB uděláme našim zákazníkům zvláště nyní v předvánočním období radost. Naši zákazníci mají rádi kvalitu, a tak nám spojení s luxusní značkou Bugatti, jež odráží uvolněný, ležérní, městský životní styl, přišlo jako velmi zajímavá volba,“ uvádí Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.

V nabídce věrnostní kampaně Elegantní na každém kroku v programu ROSSMANN CLUB si určitě vybere každý. K dispozici jsou od značky Bugatti hřejivé šály, dámské i pánské kožené peněženky, všestranná kabelka 2v1, která v sobě ukrývá menší taštičku, batoh “COSMOS“ z vysoce kvalitního materiálu s povrchovou úpravou z eko kůže, cestovní taška “UNIVERSAL“ a praktická taška přes rameno “MESSENGER“ vhodná do práce, ke studiu nebo k volnočasovým aktivitám.

O drogerii ROSSMANN: Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN s celkovým obratem přes 10 miliard euro provozuje v 9 evropských zemích více než 4 200 prodejen a zaměstnává více než 56 000 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Hongkong. A.S. Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 17 miliard euro a počtem obchodů 15 000.  V České republice má ROSSMANN 154 prodejen s ročním obratem více než 4 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých
zákazníků. Společnost vyvinula výhradně digitální věrnostní program v aplikaci – ROSSMANN CLUB. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBiO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBiO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti, což dokládá i projekt ve vybraných prodejnách Drogerie bez obalu. Od r. 2009 společnost přerozdělila již více než 63 mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.  

(tz)