chrome bMelJUclxTStejně jako v minulých letech spojila drogerie ROSSMANN své síly se společností Henkel ČR divizí Beauty Care a neziskovou organizací Sázíme stromy, aby společně podpořily výsadbu vzrostlých stromů ve městech po celé České republice. Díky kampani „Vraťte stromům korunu“ se dosud podařilo vysadit více než 1600 stromů a letošní šestý ročník cílí minimálně na dalších 400. Zapojit se mohou opět i samotní zákazníci. Stačí, když během letních měsíců zakoupí kosmetické produkty vybraných značek.

Každoročně se snižuje počet stromů v naší krajině i ve městech, ale přitom život bez nich si lze jen stěží představit. Stromy totiž poskytují útočiště před vedrem a zvlhčují vzduch, čímž zlepšují jeho kvalitu z hlediska lidského zdraví. Přispět k výsadbě nových stromů a pomoci vylepšit úroveň životního prostředí v našem okolí může každý z nás, a to díky společné kampani drogerie ROSSMANN a společnosti Henkel ČR divizi Beauty Care „Vraťte stromům korunu“. Obě společnosti tak mimo jiné podporují svou dlouhodobou strategii v oblasti trvale udržitelného rozvoje.

Do kampaně se mohou zapojit všichni, kdo v období od 7. července do 31. srpna 2021 zakoupí v jakékoliv drogerii sítě ROSSMANN výrobky značek Palette, Live Color, N.A.E., Natural & Easy, Perfect Mousse, Syoss, Taft, Gliss, got2b, Seborin, Men Perfect, Schwarzkopf Men, Schauma, Fa, Barnängen, Nature Box, Gliss Color, Schwarzkopf a Vademecum. Z každého prodaného kusu věnuje ROSSMANN 1 Kč do zelené kasičky na podporu neziskové organizace Sázíme stromy, která finanční prostředky využije na výsadbu vzrostlých stromů v předem vybraných lokalitách po celé České republice.

„Péče o životní prostředí je pro naši společnost prioritou dlouhodobě a vážíme si každého, kdo nám pomáhá udržet okolí našich prodejen zelenější. Jsme proto moc rádi, že můžeme být součástí jedinečné kampaně „Vraťte stromům korunu“, do které se mohou zapojit i naši zákazníci. V průběhu předchozích ročníků se nám podařilo zajistit finanční prostředky na výsadbu více než 1 600 vzrostlých stromů a keřů a naším letošním cílem je vysadit minimálně dalších 400 kusů,“ uvádí Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.

O drogerii ROSSMANN: Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN s celkovým obratem přes 10 miliard euro provozuje v osmi evropských zemích více než 4 200 prodejen a zaměstnává více než 56 000 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Hongkong. A.S. Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 17 miliard euro a počtem obchodů 15 000.  V České republice má ROSSMANN 150 prodejen s ročním obratem více než 4 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Společnost vyvinula výhradně digitální věrnostní program v aplikaci – ROSSMANN CLUB. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBiO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBiO jako první
v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti, což dokládá i projekt ve vybraných prodejnách Drogerie bez obalu. Od r. 2009 společnost přerozdělila již více než 62 mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi. Více informací naleznete na www.rossmann.cz 

(tz)