Finanční společnost Credium, která je v ČR zaměřena především na financování automobilů a na poskytování neúčelových spotřebitelských úvěrů, změnila nedávno své logo. Její mateřská společnost Sofinco totiž na jaře fúzovala se společností Finaref do Credit Agricole Consumer Finance, jež je součástí Crédit Agricole Group, jedné z největších bankovních skupin světa. Ke sloučení vedl zájem obou původních společností sjednotit své dovednosti a odborné znalosti a posílit růst na nových trzích, pokračovat v mezinárodním rozvoji a konsolidovat technologie, marketing a partnerství s retailovými značkami. Nová společnost poskytuje veškeré spotřebitelské financování - přímý prodej, splátkový prodej, e-shopy, dále pojištění a makléřství, a již v této chvíli je mj. evropským lídrem spotřebitelského financování.

Credium v ČR působí již 13 let. Za tu dobu si vydobyla třetí příčku na trhu financování nových vozů do 3,5 tuny a její tržní podíl v uvedeném segmentu za první tři čtvrtletí letošního roku dosáhnul téměř 10 %. Významně posiluje rovněž ve značkovém financování. Nyní je poskytovatelem tohoto financování pro značky Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Isuzu, Hyundai a Mazda. Credium dnes spolupracuje s více jak osmi stovkami dealerů (značkové i neznačkové financování. Mnohým z nich financuje skladové zásoby.

Stabilitu společnosti Credium potvrzuje také rating, který provedla ČEKIA, Česká kapitálová informační agentura. Udělila v rámci ČEKIA Stability Rating společnosti Credium hodnocení „A" - výborný/outstanding. Tím se Credium řadí mezi nejstabilnější firmy v České republice.

(tz)