14 rroosdsma nnVětšina z Čechů dodržuje základní pravidla pro udržitelný životní styl – třídíme odpad (Češi jsou na předních místech v Evropě, co se týká množství vytříděného odpadu), nevyhazujeme potraviny, ale pokud je to možné, tak kompostujeme, nosíme si vlastní nákupní tašku nebo sáčky na ovoce. Když však každý přidá ještě jeden nebo dva kroky ekologického chování navíc, ve výsledku to přinese obrovskou změnu pro životní prostředí a celou planetu. Svoji edukační kampaň, jak může každý svým přispět svým dílem, spouští 21. října výrobce spotřebního zboží Procter & Gamble ve spolupráci se sítěmi drogerií ROSSMANN.

„Jsme přesvědčeni o tom, že i jeden nový krok, který člověk zařadí do své každodenní rutiny, má ve výsledku velký význam. Ať už se jedná o úsporu elektřiny, šetření vodou nebo třídění odpadu, jakmile se krůčky milionů našich zákazníků sečtou, přinese to v našem okolí obrovskou změnu k lepšímu. Rádi bychom tímto naše zákazníky inspirovali a ukázali jim, co v jejich ekologických aktivitách třeba ještě schází,“ říká k nové kampani Barbora Líška Kratochvílová, ředitelka marketingu P&G pro Českou republiku.

Projekt bude mít za cíl vést a motivovat spotřebitele k odpovědnému a dlouhodobě udržitelnému chování se zaměřením na třídění obalových materiálů z výrobků z drogerie. Každý měsíc najdou čtenáři na webech www.rossmanninspiruje.cz nové tipy, jak tyto produkty správně recyklovat. Obsah bude připraven ve spolupráci s aplikací „Kam s ním“ a společností EKO-KOM, neziskovou akciovou společností, která provozuje celorepublikový systém třídění, recyklace a využití obalového odpadu.

„V oblasti tématu udržitelnosti nejsme nováčky a snažíme se stejně jako naše mateřská společnost v Německu mimo svých obchodních aktivit přicházet spolu s našimi významnými obchodními partnery s projekty, které mají za cíl napříč generacemi šířit osvětu a přibližovat našim zákazníkům témata zaměřená na ochranu přírody. V našich drogeriích zákazníci najdou sortimenty zdravé výživy, přírodní kosmetiky, eko/bio produkty a tento ekologicky zaměřený projekt jen dále navazuje a doplňuje již to, co se snažíme jako ROSSMANN našim zákazníkům přinášet - krásnější život. A jak název této kampaně prozrazuje, každý z nás může svým dílem ke změně chování přispět a spoluovlivnit to, jaká bude budoucnost planety, ve které budou vyrůstat naše děti. Vážíme si dlouholeté spolupráce se společností Procter & Gamble a pevně věříme, že kampaň zaujme nejen naše zákazníky, ale celkově širokou veřejnost,“ říká k nové kampani Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti ROSSMANN ČR.

(tz)