Image foto spodni pradlo STYX 2Vkus Čechů ve výběru spodního prádla se výrazně zlepšil. Zatímco dříve mužům spodky nakupovaly hlavně matky a partnerky bez fantazie, dnes je tomu jinak. Jednobarevné slipy vyměnily boxerky a dobře padnoucí vzorované trenky. Ženy jsou s výběrem spodního prádla svých partnerů spokojené, vyplývá z průzkumu značky Styx.

V hlavní roli pohodlí

„Češi vždy vsázeli hlavně na pohodlí, to je také jeden z důvodů, proč jsou v Čechách tolik populární trenýrky, které často slouží i jako domácí oděv. Doba se ale posunula, a kromě pohodlí je znát i výrazný krok vpřed v samotném výběru prádla. Češi jsou mnohem odvážnější a volí výrazné barvy nebo vzory a za své spodní prádlo se nestydí,“ říká Adam Rožánek, zástupce značky Styx.

Průzkum značky Styx ukazuje, že s výběrem spodního prádla svého partnera je spokojeno více než 77 % českých žen. Přičemž 41 % z nich je naprosto spokojeno, protože partner má vynikající vkus a zbývajících 36 % žen je naprosto spokojeno, protože je partnerovi nakupují samy. Docela spokojeno je pak 20 % žen a nespokojeno jen 3 %, vyplývá z průzkumu značky Styx.

Frčí trenky a boxerky

Podle údajů společnosti Trenýrkárna.cz Češi nejčastěji nakupují boxerky a trenýrky, slipy pak stále méně. „Naše data také potvrzují, že spodní prádlo si muži kupují nejen sami, ale stále častěji jim jej pořizují i jejich partnerky nebo manželky. Průměrně za jeden nákup v e-shopu za spodní prádlo utratí přes 1000 Kč,“ říká Ruslan Skopal ze společnosti Trenýrkárna.cz.

(tz)