Ice-Watch Neon Blue_Ice-Watch Ice Love.jpgJsou jim teprve tři roky a na trhu s populárními hodinkami jsou pořád ještě batoletem, ovšem už začínají zastiňovat ostatní. Belgickou značku módních hodinek Ice-Watch, jež zaznamenala od svého zrodu raketový vzestup a prodává se již v 59 zemích světa, přiváží na trhy České republiky, Slovenska a Polska společnost Trend Around, s.r.o. Na našem území a Slovensku budou módní hodinky Ice-Watch k dostání od června. Konkrétně například v nabídce největší prodejny hodinek v ČR KOSCOM v Praze (Na Poříčí 30), dále v nabídce internetového obchodu Mall.cz, nebo např. v butiku BUDMA (Karlova 178/22, Praha 1).

Za značkou Ice-Watch, jejíž kořeny sahají do belgického Bastogne, stojí jen jeden muž. Jean-Pierre Lutgen studoval na univerzitě v Leuvenu veřejnou správu a obchod. Díky práci v oboru propagačních předmětů se hodinkami dlouhou dobu zabýval, ačkoli se „tento sektor s úpadkem obchodních dárků naprosto zhroutil\". V roce 2007 se Lutgen poddal své vášni a vytvořil Ice-Watch - zábavné, levné hodinky, které jsou neuvěřitelně trendy. „Prvních pár měsíců bylo těžkých, protože jsme museli všechno vybudovat, včetně obchodní sítě, výroby a financování,\" vzpomněl čtyřiačtyřicetiletý Lutgen. „Nejdřív jsme prodávali pouhých několik tisíc kusů měsíčně, ale poptávka šla prudce nahoru. V roce 2010 je naším cílem prodat přes 1 000 000 kusů!\"
V Česku firma plánuje prodat deset až 20 tisíc kusů ročně. „V této chvíli je těžké specifikovat konkrétní prodejní očekávání. Když jsme začali, tak jsme také netušili, že v tomto roce prodáme více než milion kusů, ale tipuji, že v Čechách prodáme minimálně 10 tisíc hodinek. Je velmi těžké říci číslo, ale hodinky jsou vytvořeny pro všechny lidi na světě a jsem si jistý, že i odezva v ČR bude velmi dobrá,\" dodal Jean-Pierre Lutgen.
Expanze značky Ice-Watch nebyla ovšem ponechána náhodě; pramení totiž z promyšlené strategie. „Ta je založená na třech pilířích, a to nízkých cenách, začínajících na 59 eurech (kolem 1550 Kč), ovšem bez újmy na kvalitě; široké paletě barev; a důvěře, že lidé si vymění hodinky podle toho, co právě dělají. Lidé si vlastně mohou měnit hodinky, jako si mění oblečení nebo mobilní telefon,\" uvedl Lutgen. Jakmile si jasně stanovil metodu, musel také dokázat její životaschopnost. A povedlo se mu to: 218 modelů, 21 kolekcí od návrhářů, speciální balení a krabičky, které se hodí ke značce a které zaujmou vlastníky „hodinek, se kterými je třeba být viděn\". Snažili se o to i ostatní před ním, nikdo ale takového úspěchu nedosáhl. Již v 60. a 70. letech značky jako Lip a Kelton zpopularizovaly barevné, plastové hodinky. O třicet let později jdou hodinky Ice-Watch stejnou cestou a s využitím silikonu a polykarbonátu se snaží vyhovět modernímu vkusům a životním stylům.
Značka Ice-Watch se dokonce postavila i mamutí značce Swatch, s níž podepsala mezinárodní dohodu o koexistenci. Název, tržní segment a přitažlivé nízké ceny mohou skutečně vést k záměně se švýcarskou značkou. Hodinky Ice-Watch jsou již spíše mezinárodní než belgické, neboť se vyrábějí ve městě Šen-čen, co by kamenem dohodil od Hong Kongu, a prodávají se již v 59 zemích. Jejich náhlý úspěch fascinuje a probouzí touhu je vlastnit.
Lutgen také pochopil, že dobrá reklama a propagace jsou ve skutečnosti stejně důležité jako know-how: Hodinky Ice-Watch nechybí v žádném módním časopise, na rukách hvězd jako je například Paris Hilton a i DJ David Guetta má tyto hodinky ve svém nejnovějším videoklipu \"ONE LOVE\". Tváří značky pro Českou republiku se stala v současné době jedna z nejúspěšnějších českých DJek DJ Elite vl. jm. Ester Křížková. Značka se chystá nabídnout ještě více možností, pokud jde o modely hodinek a akce.
Neuvěřitelný výběr, zcela nový design, 100 % kvalita z Belgie
Hodinky Ice-Watch se vyrábějí ve všech možných barvách a z jejich rozsáhlé nabídky si vybere téměř každý. Nabídka čítá širokou škálu kolekcí - např. oblíbenou Sili, klasickou Chrono, luxusní řadu s křišťály SwarovskiTM nebo nejzářivější Neon, sestávající z množství trendy modelů, velikostí i barevných kombinací. Ice-Watch naleznete již ve více než 2500 prodejnách po celém světě. Hodinky jsou k dispozici ve třech velikostech jak pro muže, tak pro ženy. Jsou voděodolné od 3 do 10 ATM, horní sklo hodinek je vyrobeno z minerálního skla a polykarbonátu. Kolekce nabízí výběr ze třech variant náramku, a to pásku se silikonovou texturou, koženého náramku nebo plastu. Vybrané modely Ice-Watch jsou opatřené křišťály SwarovskiTM. Dokonalou tečkou při nákupu Ice-Watch je balení Becubic - originální vtipná krabička, která nejlépe ochrání vaše Ice-Watch před poničením a může posloužit i jako kasička.
Na rok 2010 bylo ohlášeno uvedení modelu Ice-Swiss, což budou luxusnější hodinky vyrobené ve Švýcarsku, a také modelů Ice-Kids a Small. Patřičný rozruch je také kolem Ice-Clubu - globální akce zaměřené na propagaci image značky.
Seznam výhradních distributorů na českém území a další zajímavé informace ze světa módních hodinek Ice-Watch budou k nalezení na stránkách www.Ice-Watch.cz.

/tz/