zoubkydm drogerie markt v únoru zahájila již 9. ročník úspěšného preventivní programu Veselé zoubky, který se zaměřuje na edukaci dětí a jejich rodičů v oblasti péče o chrup a prevenci zubního kazu. Za dobu existence programu se proškolilo více než 350.000 žáků 1. tříd základních škol. Se zásadami správné péče o chrup se v letošním ročníku seznámí dalších 50.000 dětí. S Veselými zoubky se mohou potkat také zákazníci prodejen dm prostřednictvím zábavného odpoledne ušitého na míru malým i větším dětem.

Zoubkové víly a zoubkoví skřítkové navštíví dm prodejny

Dětem libovolného věku a jejich rodičům nabídnou prodejny dm během března a dubna možnost strávit příjemné odpoledne ve společnosti kouzelných bytostí. Zoubkové víly a zoubkoví skřítci budou malým zákazníkům hravou formou radit, jak správně pečovat o zoubky. Chybět nebudou ani soutěžní úkoly, za jejichž splnění si děti odnesou drobné dárky. Zábavné odpoledne s Veselými zoubky si budou moci užít děti a rodiče ve vybraných prodejnách dm. Termín aktivity naleznete na internetových stránkách https://www.dm.cz/o_spolecnosti/vesele-zoubky/

Veselé zoubky v souladu s principy trvalé udržitelnosti

Letošní ročník přinesl jednu novinku, kterou společnost dm reflektuje společenské dění: „Reagujeme na aktuální trend snahy o snižování množství odpadů, proto jsme se rozhodli přepracovat koncept taštiček s produkty péče o chrup, které prvňáčci obdrží jako dárek. Původně papírové taštičky na jedno použití jsme nahradili opakovaně použitelnými taštičkami z recyklovatelného materiálu, které tak děti mohou používat ještě dlouho po skončení programu. Součástí taštiček už také nebude tištěná brožura, jejíž obsah bude dětem i rodičům přístupný na internetu. Díky těmto opatřením významně redukujeme množství spotřebovaného papíru,“ upozorňuje Martina Horká, jednatelka společnosti dm.

O společnosti dm drogerie markt Česká republika

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 228 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3.341 spolupracovníků. V obchodním roce 2017/2018 vykázala dm v České republice obrat ve výši 9,522 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či dm značku trend IT UP.

(tz)