samolepka.jpg
Značky čistících prostředků Cif a Domestos startují v rámci kampaně „Péčí o svůj domov pomáhejte dětem" půlroční spotřebitelskou soutěž pro základní, střední školy a mateřské školky. V soutěži značky rozdají celkem 5 000 000 Kč na rozvoj českých škol. Prvních pět základních nebo středních škol a prvních pět mateřských školek, které na účtenkách nasbírají nejvyšší hodnotu výrobků Cif a Domestos (v přepočtu poměrem na jednoho žáka) získá peněžní výhru v hodnotě 500 000 Kč na nákup školního vybavení nebo jeho renovaci. Podrobné informace a pravidla soutěže budou dostupná na webových stránkách www.domestos.cz a www.cif.cz.

Cílem kampaně je poukázat na stále ne zcela vyhovující stav českých základních, středních škol a mateřských školek a podpořit jejich rozvoj. Cif a Domestos chtějí školy motivovat k soutěžení poměrně vysokými výhrami v celkové hodnotě 5 000 000 Kč. Soutěž bude probíhat od 1. 4. do 31. 10. 2010. Během půlročního soutěžního období budou školy, resp. dětí sbírat účtenky z nákupů čistících přípravků Cif nebo Domestos. Výhru získá 10 škol, které na nasbíraných účtenkách dosáhnou nejvyšší hodnoty zakoupených výrobků v přepočtu na jednoho žáka či studenta dané školy. Celkem bude vyhlášeno 10 výherců: 5 mateřských školek a 5 základních nebo středních škol. Každá z 10 škol získá 500 000 Kč na nákup školního vybavení nebo jeho renovaci s ohledem na dlouhodobý přínos pro školu.

Do soutěže se škola musí nejprve registrovat na webových stránkách www.cif.cz nebo www.domestos.cz. Účtenky mohou školy a rodiče zasílat na sběrné místo poštou, pomocí webových stánek nebo vhozením do sběrného boxu umístěného v dané škole. Na webových stránkách značek bude zveřejněno také pořadí prvních padesáti škol a školek. Soutěžící na stránkách neuvidí dosažené částky v poměru na jednoho žáka svých soupeřů. Každá škola díky vlastnímu unikátnímu přístupu do systému bude moci zkontrolovat pouze aktuální stav svého soutěžního konta.

Unilever je jedním z největších světových dodavatelů rychloobrátkového zboží se silnými kořeny ve více než 100 zemích světa. Hlavním posláním společnosti Unilever je vnášet do života vitalitu. Vitalita naplňuje každodenní potřeby lidí v oblasti výživy, hygieny a péče o tělo prostřednictvím značkových výrobků, které lidem umožňují dobře se cítit, dobře vypadat a mít více ze života. Unilever působí také v České republice, kde zaměstnává přibližně 900 zaměstnanců. Značky společnosti Unilever na českém trhu: Rama, Flora, Perla, Hera, Knorr, Hellmann's, Lipton, Algida, Míša, Dove, Rexona, Axe, Signal, Timotei, Cif a Domestos.

Společnost Unilever věnuje podpoře neziskových a charitativních projektů velkou pozornost a bude je podporovat i v budoucnosti. Nejde jen o finanční prostředky, které se u jednotlivých projektů mohou pohybovat od desítek tisíc po několik milionů korun, ale například i aktivním zapojení zaměstnanců Unilever do těchto projektů.

/tz/