Nové řešení vstupní zónyDrogerie parfumerie ROSMMANN ve Velkém Meziříčí přivítala zákazníky v nově zrekonstruované prodejně. Nakupující se mohou těšit na přehlednou sortimentní navigaci, nové pokladny či moderní řešení vstupních dveří. Renovace obchodu je součástí dlouhodobé strategie společnosti, rekonstrukce se tento rok dočká na dvě desítky jejích poboček po celé České republice.

Při změnách byl kladen důraz především na intuitivnost, přehlednost a čistý, moderní design. Prodejny jsou vybaveny šetrnějším LED osvětlením, novými pokladnami či zbrusu novým způsobem prezentace dekorativní kosmetiky. Na slevy či zajímavé výrobky upozorňují nová akční čela. Už v prvních momentech návštěvy si zákazníci dozajista povšimnou nově řešené vstupní zóny. „Našim cílem bylo především zkvalitnění a zpříjemnění celého nákupního procesu jak pro naše zákazníky, tak i pro naše zaměstnance. Při přípravě modernizace jsme brali v potaz jejich zpětnou vazbu a podle referencí, jež máme k dispozici, se proměna povedla na výbornou,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN. Zákazníci také jistě ocení nový sortiment z řady luxusní péče o pleť a vlasy a zároveň rozšíření nabídky zdravé výživy.

Rozsáhlá modernizace prodejen drogerie parfumerie ROSSMANN navazuje na celkovou proměnu tváře společnosti. Na začátku roku představila společnost nové logo a slogan ROSSMANN. A život je krásnější. Zároveň začala vydávat zákaznický časopis a spustila televizní spot, kde se více soustředí na emoce zákazníků a propaguje krásu ve všech jejích podobách.

ROSSMANN
Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 770 prodejen
a zaměstnává téměř 54 500 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 131 prodejen s více než 800 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.

(tz)