
Foto zleva: Kateřina Jirásková, finanční ředitelka PPF a.s. (vítězka v kategorii byznys), Michaela Bakala, patronka projektu TOP ženy Česka a Radka Pekelská, Chief HR Officer, MONETA Money Bank
Autor fotografie: Lukáš Bíba
Foto zleva: Kateřina Jirásková, finanční ředitelka PPF a.s. (vítězka v kategorii byznys), Michaela Bakala, patronka projektu TOP ženy Česka a Radka Pekelská, Chief HR Officer, MONETA Money Bank
Autor fotografie: Lukáš Bíba
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.