Módní značka s.Oliver darovala Českému červenému kříži oblečení v hodnotě 177.477,- Kč.

Zdánlivě by se mohlo zdát, že povodně jsou za námi, avšak v zasažených oblastech je stále jak pomáhat. Své o tom ví významná organizace na přímou pomoc obyvatelstvu nejen v případě katastrof a jiných mimořádných událostí Český červený kříž. Kromě jiných projektů v současné době pracuje na tzv. následné pomoci obětem povodní, do které se zapojila původem německá módní a lifestylová značka s.Oliver. Ta do programu popovodňové pomoci organizované Českým červeným křížem věnovala nepeněžní dar v podobě oblečení značky s.Oliver v hodnotě 177.477,- Kč. Předání proběhlo ve čtvrtek 25. července 2013 v prostorách Úřadu Českého červeného kříže v Thunovské ulici v Praze na Malé Straně. Oblečení bude v nejbližších dnech distribuováno do vybraných oblastních spolků Českého červeného kříže a rozděleno v lokalitách postižených povodněmi.

Módní značka s.OIiver tak svou pravidelnou charitativní činnost rozšiřuje o spolupráci se subjektem, který je nejen v rámci ČR dlouhodobě garantem přímé a nezávislé podpory potřebným. „Věřím, že dámské i pánské oblečení v podobě svetrů, mikin či džínsů, které jsme vybrali, bude pro zasažené letošními povodněmi alespoň částečnou záplatou na vzniklých škodách," říká za firmu s.Oliver koordinátorka projektu Ing. Alice Kolářová a doplňuje: „Rádi se zapojujeme do konkrétních projektů s jasným a průhledným konceptem, což přímá a dlouhodobá pomoc organizovaná Českým červeným křížem jednoznačně splňuje." Dar Českému červenému kříži rozhodně není první vlaštovkou v oblasti charity a společensky odpovědných aktivit firmy s.Oliver na českém trhu. Například v loňském roce značka pomáhala v rámci projektu asistované pomoci seniorům, zaštítěného nadací Taťány Kuchařové - Krása pomoci.

Pro více informací navštivte stránky Českého červeného kříže. Informace o módní značce s.Oliver najdete na www.soliver.cz nebo na Facebooku www.facebook.com/s.Oliver.cz.

O Českém červeném kříži
Společnost Český červený kříž (ČCK) je humanitárním občanským sdružením působícím na celém území České republiky. ČČK je součástí Mezinárodního Červeného kříže a řídí se Základními principy ČK&ČP. ČČK působí zejména v oblasti humanitární, sociální, zdravotní a zdravotně-výchovné. Posláním ČČK je zejména předcházet a zmírňovat utrpení, chránit zdraví, život a úctu k lidské bytosti, podporovat vzájemné porozumění, přátelství a mír mezi národy bez rozdílů národnostních, rasových, náboženských, třídních a politických a usilovat o naplňování základních principů hnutí Červeného kříže. Naplňování poslání a plnění úkolů ČČK je všeobecně prospěšnou činností.
www.cervenykriz.eu

O společnosti s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG
Společnost s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, přední módní a lifestylová firma, byla založena před více než 40 lety Berndem Freierem, který v roce 1969 v německém městě Würzburg otevřel první maloobchodní prodejnu „Sir Oliver" o rozloze 25 m2. V Německu firma sídlí dodnes, centrála s.Oliver se nachází ve městě Rottendorf. Během několika desítek let se firma stala jedním z předních módních řetězců nejen v Německu. V současné době patří s.Oliver mezi dvacet největších oděvních společností v Evropě.
„Skutečná móda pro skutečné lidi"

Módní a především také lifestylová značka s.Oliver pro celou rodinu zahrnuje celkem 11 segmentů a výrobních řad, počínaje dětmi inspirovanou řadou s.Oliver Junior a konče prémiovou řadou SELECTION by s.Oliver. Kromě vlastní značky firma nabízí také 12 lifestylových řad s produkty od 11 licenčních partnerů. V ČR se setkáme s produktovými řadami: QS by s.Oliver, odvážnou a spontánní módou pro mladé, s.Oliver Casual, sportovně elegantní módou s vysokým komfortem nošení, doplňky s.Oliver Accessories i prémiovou řadou SELECTION by s.Oliver, elegantní a zároveň pohodlnou business módou.

Prostřednictvím 205 vlastních prodejen, 351 franšíz, 2.864 obchodů „shop-in-shops" a 3.883 dalších prodejních míst firma působí ve 30 zemích světa. Každoročně rostoucí obrat firmy s téměř 7.200 zaměstnanci se v roce 2012 vyšplhal na 1,53 miliardy Eur (obrat skupiny včetně licenčních produktů). Od srpna 2006 značku s.Oliver mediálně podporovala po dobu téměř dvou let zpěvačka Anastacia. V roce 2009 byla v ČR, po distribuci značky prostřednictvím franšízy, založena samostatná pobočka s.Oliver CZ s.r.o., spadající přímo pod německou centrálu. V rámci ČR pořídíte sortiment s.Oliver v 15 vlastních prodejnách, více než 40 partnerských obchodech, vybraných hypermarketech sítě Globus i na e-shopech (např. Mall.cz).
www.soliver.cz a www.facebook.com/s.Oliver.cz

(tz)