úvodníPopularita jógy stále stoupá a jógové studio dnes už najdete na každém kroku. I v tak velké konkurenci se dá uspět, ale jen díky tvrdé práci, velkému odhodlání a kvalitnímu marketingu. Své o tom ví Šarlota Švojgr Hauzerová, která se pro jógu nadchla v době covidových opatření a už dva roky se jí věnuje na plný úvazek. V rozhovoru nám prozradila, že o klienty nemá nouzi a kromě těch stálých téměř na každou lekci přijde i někdo nový. Zároveň ale přiznala, že i teď občas bojuje s nejistotou, kterou její podnikání přináší.

úvodníIMG 9245V době covidové pandemie vzniklo v Česku mnoho nových e-shopů a patří k nim i Tvoje Svíčka. Jeho zakladatelé Katka a Ondra k tomu ale měli jiné důvody než většina podnikatelů. Ruční výrobou svíček s vlastními vůněmi nevyplňovali volný čas, ale relaxovali v hektickém období. Za tři roky se jim podařilo na trhu etablovat a jejich výrobky už provoněly spoustu domácností i kanceláří. Úspěšně totiž oslovují nejen koncové zákazníky, ale i velkoodběratele. Zároveň v nabídce přibyly také aroma difuzéry nebo esenciální oleje. Jak je možné, že vše stále zvládají sami, navíc se třemi dětmi? Recept na fungující rodinný projekt nám prozradila Katarína Becherová.

img2758 web2Kongresové centrum Praha. Pojem v odvětví kongresové turistiky, významných společenských událostí, akcí přesahujících rámec České republiky. Do novodobé historie naší země se zapsalo výjimečnou charakteristikou. Jako subjekt, který dokáže zájemcům nabídnout úctyhodné hodnoty, ojedinělé organizační schopnosti, originální a nadčasový přístup k zadání. Úspěchy se násobí. Pod vedením generální ředitelky Ing. Lenky Žlebkové se Kongresové centrum Praha posunulo mezi špičková místa oboru v Evropě i na světě. Nejen za to byla letos oceněna v prestižní soutěži MANAŽER ROKU, zvítězila v kategorii Služby.

Uvodní fotoZazvonil mobil. Představila se mi žena, kterou jsem neznala. Povyprávěla mi stručně svůj příběh a vyslovila přání, že by ráda prostřednictvím Madam Business představila nejen výsledek vlastního odhodlání změnit profesní i osobní život, ale povzbudila i další lidi, kteří k podobnému rozhodnutí zatím nenašli odvahu. Před nedávnem opustila dobře placenou dráhu IT a korporátu a rozhodla se podnikat jako OSVČ pod značkou Tefeso. Zřídila webové stránky, a jako místo, odkud bude působit, zvolila své bydliště, když prvotní záměr na sdílenou kancelář padl. Nechala si vyrobit vizitky, dala se nafotografovat. Bez obav a strachu se rozhodla pomáhat těm, kteří hledají jinou cestu než prášky na nervy a na spaní. Jana Spitzkopfová se začala těšit z nových životních příležitostí. Umí naslouchat a harmonizovat energie ve vašem já.

WEB M1A5267Dávná pochoutka mých studentských let. Pražský koláč. Ani tehdy ho nemívali ve všech pekařstvích nebo cukrárnách naší metropole. Bývala to taková specialitka jen některých míst. Milovala jsem ho natolik, že jsem prošla snad všemi prodejnami, kde se dal sehnat. Kupovala jsem si ho za odměnu, nebýval levný. Chutnal zcela výjimečně, noblesně, nepopsatelně. Bývala to poetika všedního dne, laskavý moučník plný snů, který jsem objevila v roce 1974 v Celetné ulici, hned vedle naší fakulty bývalo totiž voňavé pekařství…

WEBfoto Michaela PokornaNevím přesně, kolik značek kávy se na českém trhu prodává, co vím ale spolehlivě, je, že přibyla další kávová značka. Jmenuje se Eduscho a do své nabídky ji zařadila společnost Tchibo. Zaujmout chce osvědčenou kvalitou, hravostí a fér cenou. Do Čech vstoupila s portfoliem šesti druhů kávy: dvou zrnkových, dvou mletých a dvou instantních. Je jednou z nejstarších značek odvětví rychloobrátkového zboží. Možná právě nyní, když čtete tyto řádky, už voní na vašem stole stejně tak jako v šálku u počítače Michaely Pokorné, marketingové manažerky kávových značek společnosti Tchibo Praha:

viola 6Že se narodila už před šedesáti lety, těžko uvěřit. Zůstává totiž stále stejná ve své filozofii, ve svém poslání. Divákům nabízí osobitou interpretaci děl, kousky k zábavě, oddechu i přemýšlení. Předkládá výzvy, otazníky, ale hraje i na pohodu intelektu. Stísněný prostor maličké divadelní scény, pražské Violy, táhne obecenstvo k posezení, dialogu, ke chvilkám, jež povznášejí. Ředitelky Ing. Lenky Plavcové jsem se zeptala:

HLAVNÍFOTOLucie Urvaülkovaü UNIQAJsou chvíle výjimečné, ale i zdánlivě všední, jež plní roli samozřejmosti. Jenže jak je od sebe rozeznat? Lucie Urválková, místopředsedkyně představenstva a CFO finanční skupiny UNIQA v ČR a SR, na tuto otázku odpovídá jednoznačně. Všechny dny jsou totiž v jejím podání jedinečné, ozvláštněné činorodou energií, radostí z toho, že se spousty věcí mění k lepšímu. Její dny jsou výzvy, za nimiž má smysl jít. O to se snaží, to její profesní život naplňuje. Lucie Urválková má za sebou dlouhá léta v řídicích pozicích; posledních 17 let ve společnosti UNIQA.

Aktuální vydání v PDF

Květen 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

kniha mesice duben 2024 grada za kamna vlezemZa kamna vlezem

aneb Hrst pranostik, povídání o tradicích a osvědčené babiččiny recepty

Kamila Skopová

Knížka unikátním způsobem spojuje vyprávění o lidových tradicích, úvahy o přirozeném běhu života a osvědčené recepty babiččiny kuchyně. Třeba i vám pomůže příjemně se naladit, inspirovat ke kulinářským experimentům a přiblížit vás zpátky ke kořenům a tradicím minulosti.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB