Výjimečné věci vznikají díky času, trpělivosti a mistrovskému umění. Inspirací pro limitovanou kolekci pěti náhrdelníků se stala ikonická kolekce Bubbles značky Du Coeur, jejímž typickým znakem jsou jemné kulaté tvary připomínající drobné bublinky v sektu, které jsou znamením jeho vyzrálosti a noblesy.
Některé z náhrdelníků jsou navíc doplněny pravými perlami, jež podobně jako sekt potřebují čas, aby dozrály do dokonalosti. Touto symbolickou hrou tvarů a významů se přirozeně propojily dvě české značky, které sdílí úctu k řemeslu, kráse a jedinečným okamžikům. Díky spojení šperků Du Coeur a prémiových sektů Bohemia Sekt Prestige vznikla kolekce, jejíž tváří se stala Veronika Sovadina Kašáková.
Náhrdelníky inspirované dokonalostí
Šperk ani prémiový sekt se nedají vytvořit rychle. Oba potřebují čas, aby vynikla jejich krása. Za každým náhrdelníkem stojí desítky hodin soustředěné práce, letité zkušenosti a dokonalé porozumění materiálu. „Kulaté tvary pro mě symbolizují lehkost okamžiku a plynutí času, z něhož vzniká něco výjimečného. Když držím v ruce perlu, cítím pokoru před tím, kolik let trvalo, než vznikla. Stejnou pokoru vnímám i u lahve, která zraje několik let, než ji můžete otevřít a naplno si užít její chuť,“ říká Kristýna Černá, která stojí za značkou Du Coeur.
Při tvorbě kolekce se inspirovala jednotlivými sekty řady Bohemia Sekt Prestige. Každý náhrdelník je ztělesněním jejich jedinečného charakteru a jemného perlení. Bohemia Sekt Prestige brut byl první lahví této řady a vznikl u příležitosti oslav nového tisíciletí. Jeho náhrdelník tak symbolizuje nový začátek, čistotu a nadčasovou chladnou eleganci. Bohemia Sekt Prestige demi sec je spojením svěžesti a jemné sladkosti. Tento kontrast v sobě odráží náhrdelník kombinující chladivé stříbro s hřejivým zlatem v dokonalém celku. Náhrdelník pro Bohemia Sekt Prestige rosé vypráví příběh jemnosti a ženskosti prostřednictvím spojení růžového a žlutého kovu. V případě náhrdelníku pro Bohemia Sekt Prestige Chardonnay se zlatá barva a perly v počtu měsíců zrání sektu proměňují v symbol noblesy a harmonie. Oslavou dokonalosti je pak vrchol celé kolekce, Bohemia Sekt Prestige 36. Kombinuje v sobě stříbrný, zlatý i růžový kov a je doplněn 36 perlami na 36 řetízkových vláknech za každý měsíc zrání sektu.
„Práce na této kolekci pro mě byla krásnou výzvou. Každý sekt z řady Bohemia Sekt Prestige má vlastní osobnost a já se ji snažila přenést do šperku. Bylo fascinující hledat rovnováhu mezi elegancí, symbolikou a nositelností. Vznikla tak kolekce, která podle mě ukazuje, že na skutečnou krásu se vyplatí počkat,“ říká šperkařka Kristýna Černá.
Spojení šperku, sektu a ženské síly
Tváří kolekce se stala Veronika Sovadina Kašáková, která je zosobněním vytrvalosti a odvahy. Do focení náhrdelníků vnesla svou eleganci a přirozený půvab, díky nimž vynikla myšlenka celé spolupráce. Sama se pak stala majitelkou hlavního kousku – náhrdelníku k Bohemia Sekt Prestige 36.
„Tento šperk mi připomíná, že hodnotné věci nevznikají přes noc, ale díky vytrvalosti a správné vizi. Je pro mě ctí být součástí projektu, který spojuje poctivé řemeslo, krásu a českou tradici,“ říká Veronika Sovadina Kašáková.
Společné hodnoty
Řada Bohemia Sekt Prestige patří k pokladům tuzemského vinařství. Spojení s renomovanou českou šperkařskou firmou Du Coeur, která ke své práci přistupuje se stejnou filozofií, tak byla jasnou volbou.
„Na Bohemia Sekt Prestige nespěcháme, zraje v lahvi minimálně 12 měsíců, často i několik let. Každou lahev musíme během výroby vzít minimálně šestkrát do ruky a věnovat jí maximální pozornost. Proto pro nás byla spolupráce s Du Coeur přirozená. Jejich šperky vznikají se stejnou pečlivostí a respektem k času,“ doplňuje Josef Švéda, hlavní sklepmistr společnosti BOHEMIA SEKT.
Radost z kolekce navíc umocňuje fakt, že není jen oslavou elegance a řemesla, ale nese v sobě i hlubší rozměr. „Jeden z náhrdelníků věnujeme do aukce Nadaci Veroniky Kašákové. Jsme hrdí, že se nám podařilo spojit síly nejen v oblasti krásy a mistrovství, ale také v podpoře dobré věci. Věříme, že právě to dává celé spolupráci ještě hlubší smysl,“ uzavírá Ondřej Čabrada, brand manager značky Bohemia Sekt Prestige.
(tz)

Otevřít PDF








